swap silnika w asconie b 1300 na cos mocniejszego
serce jest w kiepskim stanie, apropos przeszczepu jest tez opcja 1.3S na podwojnym weberze, ale jesli bedzie to duzo kosztowac to (regeneracja, remont silnika 1.3 S wiecej niz 1200-1500) to chyba pojdzie opcja 1.8 z rekorda lub omegi.
1)pierwsza wersja rozwojowa to zmiana koloru na czarny wraz z interiorem na czarny i dojscie do wersji 1.3S Sport wraz z recaro lub pracami tapicerskimi nad istniejacymi fotelami aby nadac im czarny kolor. usuniecie bocznych listw, przemaloanie listewek na oknach na czarno (zdaje sie ze tak bylo w orginale)
http://www.opelfreunde-obertuerken.com/ ... 20e04a.jpg
2)wersja J , jesli ktos ma zdjecia lub katalog prosze sie podzielic. pozostanie przy zielonym kolorze i brazowych fotelach, silnik 1.3 S podwojny weber. zdjecie listw bocznych, przemalowanie listw na czarno
3)opcja to czarny kolor owiewki i chromy zostaja, do srodka idzie silnik 1.8 lub 2.0 przy tej drugiej wersji trzeba wymienic wał, skrzynie i niewiem czy nie tylni most.
prosze o uwagi.
1)pierwsza wersja rozwojowa to zmiana koloru na czarny wraz z interiorem na czarny i dojscie do wersji 1.3S Sport wraz z recaro lub pracami tapicerskimi nad istniejacymi fotelami aby nadac im czarny kolor. usuniecie bocznych listw, przemaloanie listewek na oknach na czarno (zdaje sie ze tak bylo w orginale)
http://www.opelfreunde-obertuerken.com/ ... 20e04a.jpg
2)wersja J , jesli ktos ma zdjecia lub katalog prosze sie podzielic. pozostanie przy zielonym kolorze i brazowych fotelach, silnik 1.3 S podwojny weber. zdjecie listw bocznych, przemalowanie listw na czarno
3)opcja to czarny kolor owiewki i chromy zostaja, do srodka idzie silnik 1.8 lub 2.0 przy tej drugiej wersji trzeba wymienic wał, skrzynie i niewiem czy nie tylni most.
prosze o uwagi.
co rozumiesz przez "wziac"? pozatym moj post glownie dotyczyl opcji rozwojowych dla auta, kierunku w ktorym ma podazac restauracja i wykorzystania solidnej bazy ktora juz jest a mianowicie : wiekszosc wyposazenia zgodnego z specyfikacja "sport" lub "J" tu moja prosba o wiecej materialow dotyczacych tej malospotykanej wersji wyposazenia oraz posaiadania silnika 1.3S, w ktorej to wersji Recaro jest fakulatatywne nie obligatoryjne. wiec jesli chodzilo ci o "szaberek" to chyba sie nie dogadamy.
- Kaspadakis
- Posty: 207
- Rejestracja: 19 czerwca 2007, 00:54
- Marka: Opel
- Silnik: 1.9NE
- Rok produkcji: 1975
- Gadu-Gadu: 4246222
- Lokalizacja: LDZ
a może byś wstawił silnik 1,6 ohc. z tego co wiem to powinien pasować na skrzynie . jedynie problem będzie z aparatem zapłonowym, bo zostanie z tyłu silnika. mówie oczywiście o smalbloku, bo 1,6 ohc występował tez w bigbloku. opcją jest też 1,4ohc nie wiele mocniejszy ale dokładne ten sam gabaryt co 1,3. można aparat do przodu przenieść jak w 1,3. 1,4s ma 75 kucy , tak samo jak 1,3 ale za to większy moment obrotowy. jakoś powyżej 100nm... nie pamiętam dokładnie. to jest oczewiście opcja tańsza , nie wymagająca tylu przerubek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości