swap silnika w asconie b 1300 na cos mocniejszego

lesny
Posty: 73
Rejestracja: 20 października 2010, 23:17
Lokalizacja: polska

swap silnika w asconie b 1300 na cos mocniejszego

Postautor: lesny » 24 października 2010, 18:49



Awatar użytkownika
Luz
Posty: 1013
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 07:27
Marka: Opel
Silnik: 2.2 1.2 2.0N
Rok produkcji: 1978 1977 1976
Gadu-Gadu: 421817
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Luz » 24 października 2010, 19:40


lesny
Posty: 73
Rejestracja: 20 października 2010, 23:17
Lokalizacja: polska

Postautor: lesny » 24 października 2010, 20:08


lesny
Posty: 73
Rejestracja: 20 października 2010, 23:17
Lokalizacja: polska

Postautor: lesny » 30 października 2010, 19:37

byla kiedys strona poswiecona swapowi do ascony b silnika 1.8 ohc z rekorda lub omegi a www.ascona.one.pl , ale niestety nie dzial, czy ktos mogl by mi poradzic cos wiecej na temat tej operacji, nie chce zniszczyc pieknej zielonej ascony kupionej od macka;)

Awatar użytkownika
Kowal
Posty: 145
Rejestracja: 10 czerwca 2008, 09:58
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postautor: Kowal » 31 października 2010, 08:35

Jeśli dobrze skojarzyłem fakty, to po 30 latach "Żabce" szykuje się przeszczep serca...trochę szkoda ;/

lesny
Posty: 73
Rejestracja: 20 października 2010, 23:17
Lokalizacja: polska

Postautor: lesny » 31 października 2010, 10:37

serce jest w kiepskim stanie, apropos przeszczepu jest tez opcja 1.3S na podwojnym weberze, ale jesli bedzie to duzo kosztowac to (regeneracja, remont silnika 1.3 S wiecej niz 1200-1500) to chyba pojdzie opcja 1.8 z rekorda lub omegi.

1)pierwsza wersja rozwojowa to zmiana koloru na czarny wraz z interiorem na czarny i dojscie do wersji 1.3S Sport wraz z recaro lub pracami tapicerskimi nad istniejacymi fotelami aby nadac im czarny kolor. usuniecie bocznych listw, przemaloanie listewek na oknach na czarno (zdaje sie ze tak bylo w orginale)

http://www.opelfreunde-obertuerken.com/ ... 20e04a.jpg

2)wersja J , jesli ktos ma zdjecia lub katalog prosze sie podzielic. pozostanie przy zielonym kolorze i brazowych fotelach, silnik 1.3 S podwojny weber. zdjecie listw bocznych, przemalowanie listw na czarno

3)opcja to czarny kolor owiewki i chromy zostaja, do srodka idzie silnik 1.8 lub 2.0 przy tej drugiej wersji trzeba wymienic wał, skrzynie i niewiem czy nie tylni most.

prosze o uwagi.

guma
Posty: 255
Rejestracja: 07 października 2009, 23:13
Lokalizacja: Klaudyn k. w-wa

Postautor: guma » 31 października 2010, 10:51

jakbyś chciał coś robić ze środkiem to ja te fotele i kanapę mogę od ciebie wziąć! jak byś chciał obszywać je to w zamian dam ci swoje... bo z tego co kojarzę tapicerkę ma w dobrym stanie?

lesny
Posty: 73
Rejestracja: 20 października 2010, 23:17
Lokalizacja: polska

Postautor: lesny » 31 października 2010, 12:10

co rozumiesz przez "wziac"? pozatym moj post glownie dotyczyl opcji rozwojowych dla auta, kierunku w ktorym ma podazac restauracja i wykorzystania solidnej bazy ktora juz jest a mianowicie : wiekszosc wyposazenia zgodnego z specyfikacja "sport" lub "J" tu moja prosba o wiecej materialow dotyczacych tej malospotykanej wersji wyposazenia oraz posaiadania silnika 1.3S, w ktorej to wersji Recaro jest fakulatatywne nie obligatoryjne. wiec jesli chodzilo ci o "szaberek" to chyba sie nie dogadamy.

guma
Posty: 255
Rejestracja: 07 października 2009, 23:13
Lokalizacja: Klaudyn k. w-wa

Postautor: guma » 31 października 2010, 14:14


Awatar użytkownika
Kaspadakis
Posty: 207
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 00:54
Marka: Opel
Silnik: 1.9NE
Rok produkcji: 1975
Gadu-Gadu: 4246222
Lokalizacja: LDZ

Postautor: Kaspadakis » 02 listopada 2010, 23:26

We don't drive fast, we just fly low !!!

lesny
Posty: 73
Rejestracja: 20 października 2010, 23:17
Lokalizacja: polska

Postautor: lesny » 03 listopada 2010, 12:36


Awatar użytkownika
jarek
Posty: 405
Rejestracja: 03 lipca 2007, 09:41
Lokalizacja: z Gdańska w Elblągu

Postautor: jarek » 05 listopada 2010, 09:46

Szybciej wykończę dom, czy rdza kadetta...?

lesny
Posty: 73
Rejestracja: 20 października 2010, 23:17
Lokalizacja: polska

Postautor: lesny » 08 listopada 2010, 18:48


Czaki
Posty: 509
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 20:13
Lokalizacja: poznań

Postautor: Czaki » 19 listopada 2010, 17:59

a może byś wstawił silnik 1,6 ohc. z tego co wiem to powinien pasować na skrzynie . jedynie problem będzie z aparatem zapłonowym, bo zostanie z tyłu silnika. mówie oczywiście o smalbloku, bo 1,6 ohc występował tez w bigbloku. opcją jest też 1,4ohc nie wiele mocniejszy ale dokładne ten sam gabaryt co 1,3. można aparat do przodu przenieść jak w 1,3. 1,4s ma 75 kucy , tak samo jak 1,3 ale za to większy moment obrotowy. jakoś powyżej 100nm... nie pamiętam dokładnie. to jest oczewiście opcja tańsza , nie wymagająca tylu przerubek ;)

Awatar użytkownika
moćk
Posty: 714
Rejestracja: 16 czerwca 2007, 13:18
Marka: Opel
Silnik: 3.0 V6
Rok produkcji: 1979
Lokalizacja: Płock

Postautor: moćk » 20 listopada 2010, 18:45




Wróć do „Silniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości