Manta A - Konsola na tunel. Ile było typów??
Manta A - Konsola na tunel. Ile było typów??
Wiem że była po i przed liftowa , ale zastanawiam się czy np różniła się też umieszczeniem otworu pod lewarek zmiany biegów ze względu na zastosowany silnik.Wiadomo że jak był automat to było co innego. Ale np jak to wyglądało przy silniku 1,2??
- junioross
- Posty: 599
- Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
- Marka: Opel
- Silnik: c24ne
- Rok produkcji: 1971
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Konslola na tumel w mancie a. Ile było typów??
Krzyśku,
z tego co kojarzę to w manualach występowały:
1. sama nakładka wokół lewarka (dosyć elastyczna)
2. przedłużona wersja ww. nakładki sięgająca sięgająca aż za dźwignię hamulca ręcznego - miała chyba jeden schowek i zapalniczkę w środkowej części
3. sztywna,długa konsola z grubszego sztywniejszego z zapalniczka i popielniczką w przedniej części tunelu z wyciąganą kasetką/schowkiem w środkowej części nakładki
no i poza kolejnością co najmniej jedna wersja do automatu
z tego co kojarzę to w manualach występowały:
1. sama nakładka wokół lewarka (dosyć elastyczna)
2. przedłużona wersja ww. nakładki sięgająca sięgająca aż za dźwignię hamulca ręcznego - miała chyba jeden schowek i zapalniczkę w środkowej części
3. sztywna,długa konsola z grubszego sztywniejszego z zapalniczka i popielniczką w przedniej części tunelu z wyciąganą kasetką/schowkiem w środkowej części nakładki
no i poza kolejnością co najmniej jedna wersja do automatu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości