Za zegarami od Kadetta są takie dwa płaskowniki - wzmocnienia / usztywnienia karoserii. Wydaje się że do trzymania sztywności blachy od deski rozdzielczej.
Ostatnio zatrzymało mi się auto i jak się okazało przewód od cewki do obrotomierza przetarł się o to wzmocnienie i zwarł do masy - co spowodowało brak iskry.
Przetarł się przy samej wtyczce. Jak macam od spodu to wtyki od obrotomierza trafiają właśnie na to wzmocnienie i są na styk.
Odgiąłem trochę mocowania zegarów (zakładam że przez wyjmowanie i wkładanie były trochę wbite do środka), aby minimalnie wysunąć zegary do przodu. Zmieniłem dodatkowo wtyczkę na łamaną. Ale cały czas to się mija na milimetry. Nie wiem jak długo wytrzyma.
Aż dziwne żeby to tak nieprzemyślane było.
Zegary bez obrotomierza miały w trochę innym miejscu piny, już nie pamiętam jaka była wtyczka.
Ktoś się z tym spotkał ?
W wersjach SR / GTE inaczej szły te wzmocnienia ?
kable od obrotomierza przecierają się o wzmocnienie karoserii
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości