Panowie, jestem nowy na forum, ale i nowy jako posiadacz opla, do tej pory przewaznie bmw,
w moim rekordzie przydaloby się przejrzeć gaźnik- włożyć nowe uszczelki, ew, dysze no i generalnie czyszczenie mu nie zaszkodzi
zanim się zajme robotą chciałbym kupić zestaw naprawczy, problem w tym że nie wiem jaki to gaźnik- opel jak mówiłem, obca marka dla mnie, więc pytam Was, znawców:)
Rekord C 1900 90KM, silnik 19S, CIH.
PS. Może namiary na jakąś firmę z zestawami naprawczymi? Etermot?
rekord c- gaźnik
Re: rekord c- gaźnik
Wrzuć zdjęcie gaźnika to będzie łatwiej.Najprawdopodobniej powinieneś mieć solexa ale zdjęcia rozwieją wątpliwości.Co do uszczelek to jest chłopak na tym forum który dysponuje nowymi uszczelkami do tego gaźnika o którym myślę.
Re: rekord c- gaźnik
aha, myslalem ze opel mial jeden typ lub marke gaznika, zejde do garazu i wstawie foto.
- Grzechu_1990
- Posty: 32
- Rejestracja: 17 czerwca 2013, 18:28
- Marka: Opel
- Silnik: 2.3D i 2.0N/S
- Rok produkcji: 1982r i 1980r
- Gadu-Gadu: 6402949
- Tlen: grzes_1990
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontaktowanie:
Re: rekord c- gaźnik
Były Solexy i Varajety więc nie miał jednej marki gaźników.
Re: rekord c- gaźnik
Więc tak- gaźnik mam Solex.
Teraz powiedzcie mi co to za model, do kogo uderzyć w sprawie nowych dysz i uszczelek( uszczelki nie koniecznie bo mogę sam wyciąć laserem)
Jak widać na zdjęciach niezbyt szczelny jest gaźniczek więc przyda mu się nowe uszczelnienie, a do tego słabo mi odpala jak postoi rozgrzany pare minut, więc czeka mnie mały przegląd
A propos- może macie jakiś pomysł co zrobić z filtrem powietrza?? Bo mam taki starego typu, duża puszka, który to filtr należy myć w benzynie i naoleić co 10.000km... Niezbyt to wygląda, a i na pewno nie do końca oczyszcza powietrze jak należy.
Gdzie kupić taki filtr coś w stylu muscle car, chromowany, tak aby pasował na ten gaźnik
Teraz powiedzcie mi co to za model, do kogo uderzyć w sprawie nowych dysz i uszczelek( uszczelki nie koniecznie bo mogę sam wyciąć laserem)
Jak widać na zdjęciach niezbyt szczelny jest gaźniczek więc przyda mu się nowe uszczelnienie, a do tego słabo mi odpala jak postoi rozgrzany pare minut, więc czeka mnie mały przegląd
A propos- może macie jakiś pomysł co zrobić z filtrem powietrza?? Bo mam taki starego typu, duża puszka, który to filtr należy myć w benzynie i naoleić co 10.000km... Niezbyt to wygląda, a i na pewno nie do końca oczyszcza powietrze jak należy.
Gdzie kupić taki filtr coś w stylu muscle car, chromowany, tak aby pasował na ten gaźnik
- Adaśko
- Posty: 520
- Rejestracja: 13 czerwca 2007, 13:50
- Marka: Opel
- Silnik: 2.2E
- Rok produkcji: 1977
- Lokalizacja: Puławy
- Kontaktowanie:
Re: rekord c- gaźnik
Brakuje mi braku rdzy...
Re: rekord c- gaźnik
to jak jest ktoś mądry kto powie co to za model Solexa??
- Bocznica
- Posty: 156
- Rejestracja: 06 grudnia 2007, 14:56
- Marka: Opel
- Silnik: c24ne
- Rok produkcji: 1976
- Gadu-Gadu: 7943108
- Lokalizacja: Freie Stadt Danzig
Re: rekord c- gaźnik
Solex 32 DIDTA
Re: rekord c- gaźnik
Piwko dla kolegi:)
Dzięki bardzo za konkretną pomoc.
Dzięki bardzo za konkretną pomoc.
Re: rekord c- gaźnik
cześć - samochód wygląda na całkiem zadbany więc proponuję znaleźć w Białymstoku dobrego specjalistę od gaźników i zrobić raz a porządnie: zawsze po tylu latach okaże się że coś się wyrobiło, coś ułamało i samemu ciężko to zrobić. A jednak dobrze działający gaźnik to podstawa.
Rafał
Re: rekord c- gaźnik
Wiesz, akurat w gaźniku jak coś się urwało to da się zobaczyć, miałem już przyjemność regeneracji Webera 35/40 w BMW E9, więc sam się tym zajmę.
Wiem, że co jak fachowiec zrobi to będzie miód malina, ale jednak przyjemność z własnoręcznie wykonanej naprawy( chociaż w moim przypadku to tylko uszczelnienie i czyszczenie, bo ustawienie jest w porządku, moc, spalanie w porządku) jest bezcenna:)
A w razie draki zawsze można oddać gaźnik do fachowca.
Wiem, że co jak fachowiec zrobi to będzie miód malina, ale jednak przyjemność z własnoręcznie wykonanej naprawy( chociaż w moim przypadku to tylko uszczelnienie i czyszczenie, bo ustawienie jest w porządku, moc, spalanie w porządku) jest bezcenna:)
A w razie draki zawsze można oddać gaźnik do fachowca.
Re: rekord c- gaźnik
Jeżeli jest na tyle ok że wystarczy tylko wymienić uszczelnienia to rzeczywiście warto dorwać jakąś książkę / obrazki i poskładać samem w takich prostych gaźnikach. Idealna robota na zimę. Polecam wyrównać wszystkie pompki podciśnieniowe i pokrywki (te które się da) na płycie traserskiej (ja do tego celu zakupiłem kawałki grubej szyby u szklarza). Zazwyczaj po latach są dość krzywe
Rafał
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości