Witam
Jest sprawa.
Czy jest ktoś kto rozkręcał już felgi PLS Hockenheim? Czy jestem pierwszy?
Chodzi o to, że jak rozkręciłem moje to się okazało, że mój poprzednik skręcając je nie dał uszczelniacza i dlatego powietrze gwizdało przez śruby. Natomiast na rotorze jest gumowa uszczelka i zastanawiam się czy ona tam powinna być czy nie. czy to fabryczna uszczelka czy nie. Jeśli tak to czy powinno się mimo wszystko dać uszczelniacz, czy też nie. Uszczelka wygląda na fabryczną.
Niestety za cholerę nie mogę znaleźć strony domowej producenta, żeby zapytać ich. Może ktoś z Was ma link do strony producenta?
Wygląda to tak
PLS Hockenheim
- Zaraj
- Posty: 257
- Rejestracja: 14 czerwca 2007, 12:24
- Marka: Opel
- Silnik: C20XE
- Rok produkcji: 1976
- Gadu-Gadu: 7828930
- Lokalizacja: Łódź
- Kontaktowanie:
Tak też myślałem. Podejrzewam, że problem tkwi w tym, że ktoś malując felgi pomalował rant z otworami na śruby co spowodowało, że uszczelka nie przylegała wszędzie dobrze.
Dodatkowo na domiar złego w jednej śrubie ukręcił się gwint Ale śruby dokupię jak już wszystkie felgi będą zrobione, bo kto wie ile jeszcze gwintów pójdzie Oby jak najmniej.
Dodatkowo na domiar złego w jednej śrubie ukręcił się gwint Ale śruby dokupię jak już wszystkie felgi będą zrobione, bo kto wie ile jeszcze gwintów pójdzie Oby jak najmniej.
Wróć do „Zawieszenie i układ kierwowniczy”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości