akumulator na tyl

Wszystko to co nie pasuje powyżej
Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

akumulator na tyl

Postautor: bajcik » 26 lutego 2009, 14:53

C20NET


Awatar użytkownika
Adaśko
Posty: 520
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 13:50
Marka: Opel
Silnik: 2.2E
Rok produkcji: 1977
Lokalizacja: Puławy
Kontaktowanie:

Postautor: Adaśko » 26 lutego 2009, 17:40



Brakuje mi braku rdzy...

zielus
Posty: 508
Rejestracja: 05 grudnia 2008, 16:22
Marka: Opel
Silnik: c30NE/1,2s/c20xe/c18xe
Rok produkcji: 1979/1976/1992/1993
Gadu-Gadu: 8719205
Lokalizacja: Orchowo/Poznań

Postautor: zielus » 26 lutego 2009, 18:02

Żyje się po to żeby jeździć...Jeździ się po to aby żyć...

Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 26 lutego 2009, 18:19

Z kontowników !Z zwykłych mocował leko sie odkreci sróba i aku zaczyna latac![Manta B "Barana"Youngtimer Party 2 widziałem taka sytyłacje]
Kadetta B Coupe Rallye 1.1 SR!

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 06 marca 2009, 10:55

ostatnie pytanko: jest sens ciagnac doadtkowy przewod masowy od aku do rozrusznika? Czy zwykla masa powinna wystarczyc?
C20NET

Awatar użytkownika
icek
Posty: 264
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 17:11
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 77102
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: icek » 06 marca 2009, 11:48

Stoi u nas na warsztacie volvo s60, które ma aku w bagażniku i jest przewód masowy do nadwozia, tylko plus jest ciągnięty pod mache. Mało tego, tam jest diesel, który znacznie więcej prądu potrzebuje na rozruch.
Reasumując: jeśli w takim aucie nie ma, to w kadecie tym bardziej zwykła masa wystarczy.
Mobilizowany postępem korozji




Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości