Obróbka głowicy
Obróbka głowicy
Mam zamiar zająć się głowicą od mojej Manty 2,0. Myślę o powiększeniu zaworów i polerowaniu kanałów. Poszukuję warsztatu który zrobi to dobrze i nie weźmie więcej niż warte jest całe auto, najchętniej w Łodzi lub okolicach. Macie może jakieś namiary?
- junioross
- Posty: 599
- Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
- Marka: Opel
- Silnik: c24ne
- Rok produkcji: 1971
- Lokalizacja: Warszawa
Warszawa to prawie okolice Łodzi, ewentualne chyba nie będzie trudności w znalezieniu kogoś kto często robi tą trasę. Nie wiem tylko czy Cię to satysfakcjonuje http://www.mantaclub.pl/func/html/modul ... php?t=6566
A co do pytania bajcika: moje plany dotyczące modyfikacji silnika nie są jeszcze do końca sprecyzowane. Myślałem o turbo jak u Ciebie ale sam nie mam tyle czasu a nie znam nikogo kto podjąłby się tego zadania. Doszedłem do tego że kupię na zimę silnik 2,2 a póki co poprawię nieco mojego 2,0. Jest dość zdrowy i szkoda go wyrzucać. Myślę że zrobię korekty głowicy, poszukam sportowego wałka (już z myślą o 2,2 ale zapodałbym go tymczasowo do 2,0) odelżę nieco koło zamachowe i to było by pewnie na tyle. No chyba że przyjdzie mi do głowy jakiś nowy pomysł... Jestem otwarty na rady i propozycje.
- junioross
- Posty: 599
- Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
- Marka: Opel
- Silnik: c24ne
- Rok produkcji: 1971
- Lokalizacja: Warszawa
jeśli dobrze zrozumiałem to masz CIH'a 2.0 a chciałbyś 2.2 to czy zamiast szukać innego silnika o większej pojemności ie byłoby lepiej rozwiercić go i zapodać tłoki od 2.2??
Koszty pewnie zbliżone ale przynajmniej wiesz co masz, żadnych progów nagaru i innych defektów - silnik nówka.
A pamiętaj, że nigdy nie wiesz dokładnie co trafisz, bo wszystkie silniki na sprzedaż (zwłaszcza te wyjęte) są w bdb stanie, z super kompresją i w dodatku nie biorą grama oleju.
Koszty pewnie zbliżone ale przynajmniej wiesz co masz, żadnych progów nagaru i innych defektów - silnik nówka.
A pamiętaj, że nigdy nie wiesz dokładnie co trafisz, bo wszystkie silniki na sprzedaż (zwłaszcza te wyjęte) są w bdb stanie, z super kompresją i w dodatku nie biorą grama oleju.
Masz dużo racji z tymi silnikami, ale ja chcę kupić całego, jeżdżącego Rexia. Potrzebuję hamulce i wtrysk z osprzętem, mam dość gaźnika na dłuższą metę. Silnik będzie spokojnie robiony a Manta w międzyczasie może jeździć. Co prawda mam inne auta ale czasami żona zabiera Galaxy a ja musiałbym jechać 80-konnym busem który rakietą stanowczo nie jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości