SWAP 1.2N @ 2.0 z Manty B

Wszystko to co nie pasuje powyżej
Awatar użytkownika
MonteR
Administrator
Posty: 940
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:17
Marka: Opel
Silnik: -
Rok produkcji: 1972
Gadu-Gadu: 1114840
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

SWAP 1.2N @ 2.0 z Manty B

Postautor: MonteR » 06 lipca 2007, 19:19

Jak dużo grzebania się jest przy wymianie samego silnika?? Jestem green, więc łopatologicznie proszę :D
Czy jest możliwe przełożenie samego silnika i zostawienie skrzynki i reszty układu?? zakładamy spokojną jazdę, a nie palenie gumy przy każdym ruszaniu...

Znajomek z Lubina kupił Mante B z 2.0 Automat i chce mi silnik tanio sprzedać...

P.S. a może w nadwozie qp z innego tematu wpakować takie zestaw? 2.0 + automat


Awatar użytkownika
Flave
Posty: 302
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 17:29
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Flave » 06 lipca 2007, 23:31

Zmiana silnika wiaze,sie ze zmianą skrzyni,hamulcy,często mostu i zawieszenia.

Awatar użytkownika
Kaspadakis
Posty: 207
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 00:54
Marka: Opel
Silnik: 1.9NE
Rok produkcji: 1975
Gadu-Gadu: 4246222
Lokalizacja: LDZ

Postautor: Kaspadakis » 07 lipca 2007, 00:37

Skrzynia napewno musi zostac zmieniona :!:

Most moze zostac :!:

Zawieszenie raczej tez cos twardsze :!:

Hamulce tez by sie zdaly chyba ze do odwaznych swiat nalezy :P
We don't drive fast, we just fly low !!!

Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 07 lipca 2007, 09:47

Mi juz malutko brakuje do 1.8i w kadecie [wał od manty-ascony automat]Łopatologia hmmm (stabilizator ,chłodnica, serwo, zaciski i tarcze, silnik, skrzynia, wał, most, zawiecha,wydech) :mrgreen: i już.
Kadetta B Coupe Rallye 1.1 SR!

Awatar użytkownika
Krisu
Posty: 277
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 10:53
Lokalizacja: z Łodzi

Postautor: Krisu » 09 lipca 2007, 12:12


Awatar użytkownika
MonteR
Administrator
Posty: 940
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:17
Marka: Opel
Silnik: -
Rok produkcji: 1972
Gadu-Gadu: 1114840
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Postautor: MonteR » 09 lipca 2007, 14:57


Awatar użytkownika
Forest
Posty: 246
Rejestracja: 12 czerwca 2007, 11:42
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Forest » 10 lipca 2007, 11:37

nie polecam ładowania silników po automacie (no chyba że chcesz zostawiać automat) .. silniki takie nie są wprawdzie zmeczone życiem, ale z drugiej strony niesą przystosowane do wysokich obrotów (jakie występują przy skrzyni manualnej) i łatwiej taki silnik zabić... wiem to z własnego doświadczenia :P

meilns - stabilizator (trzeba go troszkę obniżyć na mocowaniach) i serwo mogą zostać z 1,2 :)
"§1.3. Korzystanie z forum to przywilej, a nie prawo!"

Zico
Posty: 179
Rejestracja: 16 czerwca 2007, 21:21
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

Postautor: Zico » 20 lipca 2007, 09:46


Awatar użytkownika
MonteR
Administrator
Posty: 940
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:17
Marka: Opel
Silnik: -
Rok produkcji: 1972
Gadu-Gadu: 1114840
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Postautor: MonteR » 16 sierpnia 2007, 09:47

Jest: Opel Manta A '73, VW Santana GL5 1.9@2.2T '82, Audi A4 1.9 TDI '00
Było: Opel Kadett C1 '76, VW Golf 1.5D '77, VW Golf 1.6TD ROST '83, Opel Rekord E1 1.9N '78

Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 16 sierpnia 2007, 10:41

no jak to ktos mi powiedzieł na youngtimer party po co sie bawisz z 1.8 odrazu 2.2 bo ci czegos bedzie brakować !
Kadetta B Coupe Rallye 1.1 SR!



Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości