Sprawa wygląda tak, że szukam gniazda diagnostycznego czy wogóle istnieje w Rekord E2 1986r c18nv pełen wtrysk sama benzyna.
Czy wie ktoś czy auto posiada takie coś? Może kody migowe jak w Calibrze, ewentualnie czy jest w tym przypadku jakaś metoda na żarówkę jak np w fordach.
Ponieważ mam problem taki, że gdy staram się jechać ok-50-60km/h ok 3000rpm na 3 biegu (jazda miejska) samochodem zaczyna szarpać tak jakby przerywał (jak trzymam na gazie jest ok)?
Sprawdzony:
- dolot szczelny
- sonda żyje
- kable WN ngk nowe, świece też
- nowy palec beru
- kopułka i cewka używane w dobrym stanie
- wymienione filtry paliwa, powietrza, oleju (olej też)
- ciśnienie cylindrów ok 11, 11, 10, 10
- aparat ustawiony raczej dobrze
- przepływka działa - po odpięciu auto gaśnie
- na wolnych obrotach na luzie nie faluje dość równo pracuje
Może ma ktoś pomysł?
Złącze, gniazdo diagnostyczne Rekord e2
- Adaśko
- Posty: 520
- Rejestracja: 13 czerwca 2007, 13:50
- Marka: Opel
- Silnik: 2.2E
- Rok produkcji: 1977
- Lokalizacja: Puławy
- Kontaktowanie:
Re: Złącze, gniazdo diagnostyczne Rekord e2
OBD brak na pokładzie tego auta. Niby jest wtyczka dwupinowa w wiązce silnika (tylko w 1,8i oraz 2,2i), pod którą coś się podpina, ale nie znam osoby, która coś więcej na ten temat mogłaby powiedzieć. Czujnik temperatury na sterownik sprawdzony?
Brakuje mi braku rdzy...
- misia
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 czerwca 2017, 21:15
- Marka: OPEL
- Silnik: 1.8 C18NV 100KM
- Rok produkcji: 1986
- Lokalizacja: cbr
Re: Złącze, gniazdo diagnostyczne Rekord e2
Znalazłam 2 wtyczki jednopinowe. Jedna za silnikiem a druga leży na prawej podłużnicy. O czujniku zapomniałam, dam do sprawdzenia, może coś się wyjaśni. Ogólnie przed 3 miesięcznym (naprawa blacharska) postojem nie robił mi jakiś wybryków. Nie wiem czy stanie ma coś do rzeczy.
- misia
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 czerwca 2017, 21:15
- Marka: OPEL
- Silnik: 1.8 C18NV 100KM
- Rok produkcji: 1986
- Lokalizacja: cbr
Re: Złącze, gniazdo diagnostyczne Rekord e2
Czujnik temperatury na kompa wymieniony, nie pomogło. Został jeszcze chyba zapłon do sprawdzenia.
- misia
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 czerwca 2017, 21:15
- Marka: OPEL
- Silnik: 1.8 C18NV 100KM
- Rok produkcji: 1986
- Lokalizacja: cbr
Re: Złącze, gniazdo diagnostyczne Rekord e2
Up.
Od 3 dni jestem posiadaczką lampy stroboskopowej yato 3712 (niech będzie błogosławiony ten który to wymyślił).
Skończyły się reksowe problemy z szarpaniem i brakiem mocy, dzięki cudownej lampie zapłon został ustawiony i auto jedzie tak jak powinno czy jak w dniu zakupu.
Oczywiście zapłon ustawiony przez Emila przez jakieś 15minut - wielkie dzięki.
Od 3 dni jestem posiadaczką lampy stroboskopowej yato 3712 (niech będzie błogosławiony ten który to wymyślił).
Skończyły się reksowe problemy z szarpaniem i brakiem mocy, dzięki cudownej lampie zapłon został ustawiony i auto jedzie tak jak powinno czy jak w dniu zakupu.
Oczywiście zapłon ustawiony przez Emila przez jakieś 15minut - wielkie dzięki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości