Sprzedam silnik w częściach, po remoncie. Zrobione było wszystko od A do Z, wszystko na nowych częściach, lecz niestety tłoki popękały, każdy w tym samym miejscu, w taki sam sposób.
Silnik był przystosowany do zasilania gaźnikiem. Gaźnik ma niewiele przebiegu, około 5 tysiecy. Kolektor wiadomo, przerobiony z 2.0. Głowica po obróbce, nowe uszczelniacze, dotarte zawory, porting, polerka zaworów i komór spalania. Blok po tulejowaniu. Wał (fabryczny bez szlifu, stan idealny) i koło zamachowe (stoczone) wyważone. Rozrząd kompletny nowy. Pompa wody nowa. Kopułka i palec nowe, kable nowe, świece nowe. Kolektor wydechowy 4-2-1 od naszego kolegi z forum.
Kupowałem tylko najlepsze części, a obróbki robiłem u najlepszych fachowców w okolicy.
Wszystko co jest tu opisane kosztowało mnie ponad 3.5 złotych złotych.
Ile chciałbym za wszystko? 2500 złotych.
Jesteś zainteresowany? Masz inną propozycję? Dzwoń: 880-135-125.
C24NE
- junioross
- Posty: 599
- Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
- Marka: Opel
- Silnik: c24ne
- Rok produkcji: 1971
- Lokalizacja: Warszawa
Re: C24NE
Szkoda, że uparłeś się na ten gaźnik chociaż kilka osób sugerowało, że to zły pomysł. Jestem zdania, że Twoje poprzednie 2.4 rozsypało się też przez nieodpowiedni skład mieszanki.
Szkoda, że dotknęło Cię to 2 razy pod rząd i to w tak krótkim czasie. Co teraz zagości pod maską?
Szkoda, że dotknęło Cię to 2 razy pod rząd i to w tak krótkim czasie. Co teraz zagości pod maską?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości