Jaka opona w oryginale
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 23:22
- Lokalizacja: szczecinek
Jaka opona w oryginale
Szukam informacji jaki rozmiar opony stosowany był w Kadecie C na feldze 13"6J
Re: Jaka opona w oryginale
o panie takie rarytasy w oryginale to tylko w GTE (przynajmniej w C1) 175/70/R13 jeżeli mnie pamięć z serwisówki nie myli.
Rafał
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 23:22
- Lokalizacja: szczecinek
Re: Jaka opona w oryginale
czyli w limo 4d nie było felgi 6 calowej???
- Marcin_CQP
- Posty: 549
- Rejestracja: 19 czerwca 2007, 22:22
- Lokalizacja: Łódź
Re: Jaka opona w oryginale
koniczyny były 2 typy 5 i 5,5 '' z tego co pamiętam
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 23:22
- Lokalizacja: szczecinek
Re: Jaka opona w oryginale
a ATS Classic GM
Re: Jaka opona w oryginale
atsy chyba w żadnym samochodzie nigdy nie występowały jako opcja fabryczna. To po prostu popularna opcja tuningowa. Pierwszym stopniem wypasu były koniczynki, drugim stopniem były aluminiowe felgi Fuchs 6x13" w GTE (do dostania na ebay'u, ale nie tanio)
Tu jest fajny zbiór prospektów: http://www.kadettc.de/navineu/index.htm
z menu: Historie -> Proskpekte
Tu jest fajny zbiór prospektów: http://www.kadettc.de/navineu/index.htm
z menu: Historie -> Proskpekte
Rafał
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 23:22
- Lokalizacja: szczecinek
Re: Jaka opona w oryginale
W takim razie ATS Classic GM były opcją tuningową epoki ???
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 23:22
- Lokalizacja: szczecinek
Re: Jaka opona w oryginale
W takim razie ATS Classic GM były opcją tuningową epoki ???
Re: Jaka opona w oryginale
Tak. Np. rajdówki jeździły na takich szerokich ATSach co widać na zdjęciach więc pewnie szary lud mógł kupić wersje bardziej cywilne - 6 calowe. Kwestia pewnie jak i dzisiaj - felga aluminowa u dealera kosztuje drożej niż aftermarket. A pewnie w latach 70 były większym rarytasem i pewnie jeszcze droższym w porównaniu do ceny auta niż dziś.
Rafał
Re: Jaka opona w oryginale
Szary lud mógł kupić do każdego C atsy 5 lub 5,5 cala, do 1000era (gt/e w C2) i aero dostawał ATS 6cali (w niektórych latach za dopłatą).
Pewnie wiele zależało od kraju/dealera i "promocji". Były też tunkowe wypusty irmschera czy lexmaula na ATS 6 cali.
Pewnie wiele zależało od kraju/dealera i "promocji". Były też tunkowe wypusty irmschera czy lexmaula na ATS 6 cali.
Szybciej wykończę dom, czy rdza kadetta...?
Wróć do „Zawieszenie i układ kierwowniczy”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości