Jaka opona w oryginale

a także, koła, felgi i wszystko co z tym związane
johny_bravo
Posty: 181
Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 23:22
Lokalizacja: szczecinek

Jaka opona w oryginale

Postautor: johny_bravo » 16 marca 2014, 23:22

Szukam informacji jaki rozmiar opony stosowany był w Kadecie C na feldze 13"6J


rafal_b
Posty: 324
Rejestracja: 12 października 2009, 11:28
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jaka opona w oryginale

Postautor: rafal_b » 17 marca 2014, 16:25

o panie takie rarytasy w oryginale to tylko w GTE :) (przynajmniej w C1) 175/70/R13 jeżeli mnie pamięć z serwisówki nie myli.
Rafał

johny_bravo
Posty: 181
Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 23:22
Lokalizacja: szczecinek

Re: Jaka opona w oryginale

Postautor: johny_bravo » 17 marca 2014, 17:35

czyli w limo 4d nie było felgi 6 calowej???

Awatar użytkownika
Marcin_CQP
Posty: 549
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 22:22
Lokalizacja: Łódź

Re: Jaka opona w oryginale

Postautor: Marcin_CQP » 17 marca 2014, 19:44

koniczyny były 2 typy 5 i 5,5 '' z tego co pamiętam

johny_bravo
Posty: 181
Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 23:22
Lokalizacja: szczecinek

Re: Jaka opona w oryginale

Postautor: johny_bravo » 17 marca 2014, 20:17

a ATS Classic GM

rafal_b
Posty: 324
Rejestracja: 12 października 2009, 11:28
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jaka opona w oryginale

Postautor: rafal_b » 18 marca 2014, 12:37

atsy chyba w żadnym samochodzie nigdy nie występowały jako opcja fabryczna. To po prostu popularna opcja tuningowa. Pierwszym stopniem wypasu były koniczynki, drugim stopniem były aluminiowe felgi Fuchs 6x13" w GTE (do dostania na ebay'u, ale nie tanio)

Tu jest fajny zbiór prospektów: http://www.kadettc.de/navineu/index.htm
z menu: Historie -> Proskpekte
Rafał

johny_bravo
Posty: 181
Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 23:22
Lokalizacja: szczecinek

Re: Jaka opona w oryginale

Postautor: johny_bravo » 18 marca 2014, 17:29

W takim razie ATS Classic GM były opcją tuningową epoki ???

johny_bravo
Posty: 181
Rejestracja: 08 sierpnia 2010, 23:22
Lokalizacja: szczecinek

Re: Jaka opona w oryginale

Postautor: johny_bravo » 18 marca 2014, 17:29

W takim razie ATS Classic GM były opcją tuningową epoki ???

rafal_b
Posty: 324
Rejestracja: 12 października 2009, 11:28
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jaka opona w oryginale

Postautor: rafal_b » 19 marca 2014, 11:51

Tak. Np. rajdówki jeździły na takich szerokich ATSach co widać na zdjęciach więc pewnie szary lud mógł kupić wersje bardziej cywilne - 6 calowe. Kwestia pewnie jak i dzisiaj - felga aluminowa u dealera kosztuje drożej niż aftermarket. A pewnie w latach 70 były większym rarytasem i pewnie jeszcze droższym w porównaniu do ceny auta niż dziś.
Rafał

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 405
Rejestracja: 03 lipca 2007, 09:41
Lokalizacja: z Gdańska w Elblągu

Re: Jaka opona w oryginale

Postautor: jarek » 19 marca 2014, 16:10

Szary lud mógł kupić do każdego C atsy 5 lub 5,5 cala, do 1000era (gt/e w C2) i aero dostawał ATS 6cali (w niektórych latach za dopłatą).
Pewnie wiele zależało od kraju/dealera i "promocji". Były też tunkowe wypusty irmschera czy lexmaula na ATS 6 cali.
Szybciej wykończę dom, czy rdza kadetta...?



Wróć do „Zawieszenie i układ kierwowniczy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości