Glowica c20ne vs 1.8e

Czaki
Posty: 509
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 20:13
Lokalizacja: poznań

Re: Glowica c20ne vs 1.8e

Postautor: Czaki » 30 czerwca 2013, 14:55

Ma się co łudzić bo 1,6 w wersji np SH to duży blok. Występował w kadecie d ,pierwszych rocznikach kadetta e i asconie c. Generalnie nie wiem czemu takie wynalazki robiono ale tak było.To tak jak 1,7 CIH.


Awatar użytkownika
stember
Posty: 160
Rejestracja: 05 listopada 2011, 16:45
Marka: opel
Silnik: juz 2.0
Rok produkcji: 75
Gadu-Gadu: 0

Re: Glowica c20ne vs 1.8e

Postautor: stember » 30 czerwca 2013, 16:11

Mmmmhm.cale życie człowiek sie uczy.

Awatar użytkownika
kogan77
Posty: 357
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
Marka: Opel
Silnik: 1.8 S
Rok produkcji: 1976
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontaktowanie:

Re: Glowica c20ne vs 1.8e

Postautor: kogan77 » 24 lipca 2013, 07:02

Góra (...czyli obudowa z wałkiem rozrządu) od 1.6 przypasiła mi do 1.8 idealnie.
Kąty na wałku te same. Pompka mechaniczna paliwa na swoim miejscu.
Wszystko tak, jak być powinno.
W sobote badanie ciśnień na garach...

Dzięki Czaki
http://www.heliotrak.pl
No cóż..... konstruuję układy nadążne za słońcem.

Viva la fotovoltaika !!!!



Wróć do „Silniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości