1.8e a lexmaul od c20ne
- omsia1997
- Posty: 105
- Rejestracja: 14 maja 2009, 14:20
- Marka: Opel Kadett
- Silnik: 2.0 8v (c20ne)
- Rok produkcji: 1977
- Lokalizacja: Strzelin
1.8e a lexmaul od c20ne
Witam, mam takie pytanko bo mam blok od 2.0 8v i górę silnika od 1.8, dorwałem dolot lexmaul"a i chciałbym go założyć ale głowica od 1.8 ma trochę inaczej kanały dolotowe (są niżej). i teraz pytanko czy jak zmienię samą głowicę od 2.0 to czy wałek będzie mógł zostać ten od 1.8 (dodam że to dblias asymetryczny)... może ktoś coś takiego przerabiał bo szkoda mi gonić lexa...
- TheBartexxx
- Posty: 251
- Rejestracja: 18 lutego 2010, 18:19
- Marka: opel
- Silnik: c24ne c20xe 20ne 1,2
- Rok produkcji: 72,76,78,85,91
- Lokalizacja: Krasnik
Re: 1.8e a lexmaul od c20ne
Wałek od 1.8 mozna spokojnie załozyc do głowicy 2,0 ale wydaje mi się ze kolektor z 1.8 da ci podobne moce jak ten lex, irmscher wzorował się na kolektorze z 1.8, ma dłuzsze i większe kanały jak 2.0, na twoim miejscu załozył bym to głowice z 1.8 do 2.0 i smigał
- omsia1997
- Posty: 105
- Rejestracja: 14 maja 2009, 14:20
- Marka: Opel Kadett
- Silnik: 2.0 8v (c20ne)
- Rok produkcji: 1977
- Lokalizacja: Strzelin
Re: 1.8e a lexmaul od c20ne
tzn ja głowicę od 1.8 mam teraz założoną i ten dolot na podwójnej przepustnicy... tylko lex ma wygląd... i odzywka pod maską też będzie lepsza... zobaczcie na fotkę mojego lexa ... jak go nie założyć???
Re: 1.8e a lexmaul od c20ne
Ja zakladalbym lexsa. wyglad i brzmienie to podstawa. zeszlifuj i spoleruj tylko paski i napisy:)
- omsia1997
- Posty: 105
- Rejestracja: 14 maja 2009, 14:20
- Marka: Opel Kadett
- Silnik: 2.0 8v (c20ne)
- Rok produkcji: 1977
- Lokalizacja: Strzelin
Re: 1.8e a lexmaul od c20ne
spolerowanie napisu i żeberek jest w planach... tylko żeby założyć lexa to muszę głowicę od 2.0 zakładać...
Re: 1.8e a lexmaul od c20ne
A barany udalo ci sie spasowac?
- omsia1997
- Posty: 105
- Rejestracja: 14 maja 2009, 14:20
- Marka: Opel Kadett
- Silnik: 2.0 8v (c20ne)
- Rok produkcji: 1977
- Lokalizacja: Strzelin
Re: 1.8e a lexmaul od c20ne
co do baranów... dorwałem od omegi a 2.0 8v barany lexa 4-2-1 tylko trzeba je troszkę podoginać na drążek kierowniczy... kwestia cieplejszego weekendu... tylko teraz muszę sprawdzić czy wydech pod głowicę od 1.8 będzie taki sam... bo jak nie to zmienię głowicę i założe od razu lexa
Re: 1.8e a lexmaul od c20ne
Hej pytam bo kupiłes go odemnie:) Wspominałem ci ze jestem z o-y. Zakładaj glowice i Lexmaule. Tez kiedys chcialem włozyc c20ne. Ale zostaje przy Cih-u. Gdyby udalo sie dorwac Lexmaula do 2.4
- omsia1997
- Posty: 105
- Rejestracja: 14 maja 2009, 14:20
- Marka: Opel Kadett
- Silnik: 2.0 8v (c20ne)
- Rok produkcji: 1977
- Lokalizacja: Strzelin
Re: 1.8e a lexmaul od c20ne
a nooo tak... no coś muszę pomyśleć bo fajnie to może się zgrać... teraz nie miałem za dużo czasu ale teraz zaczynam działać coś na pewno wymyślę i coś czuję że zmienię głowicę... mój c20ne to tylko blok ma org... reszta to dłubanka :D
- stember
- Posty: 160
- Rejestracja: 05 listopada 2011, 16:45
- Marka: opel
- Silnik: juz 2.0
- Rok produkcji: 75
- Gadu-Gadu: 0
Re: 1.8e a lexmaul od c20ne
Strasznie długie te kanały dolotowe ,dół potezny a co z góra??? Ile stopni ma ten wałek?
- omsia1997
- Posty: 105
- Rejestracja: 14 maja 2009, 14:20
- Marka: Opel Kadett
- Silnik: 2.0 8v (c20ne)
- Rok produkcji: 1977
- Lokalizacja: Strzelin
Re: 1.8e a lexmaul od c20ne
ten co mam to coś koło 288 plus minus bo już dobrze nie pamiętam.... to fakt że kanały są długie... ale jak widać na wykresie to górę też polepsza... http://calibra.atw.hu/m_tuning/tune02_induction.htm
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości