Od czego reperaturki błotników?????

Wszystko to co nie pasuje powyżej
Awatar użytkownika
kogan77
Posty: 357
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
Marka: Opel
Silnik: 1.8 S
Rok produkcji: 1976
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontaktowanie:

Od czego reperaturki błotników?????

Postautor: kogan77 » 11 sierpnia 2007, 14:19

Hallo eksperci !!!
Chciałbym poszerzyć tylne i przednie błotniki. Czy oprócz wynalazków FORESTA :mrgreen: dotyczących wstawiania reperaturek od GALFA w tylnym błorniku, ktos ma jeszcze jakies doświadczenia jesli chodzi o przód??
Zagadnienie dotyczy zwłaszcza wykorzystania reperaturek oryginalnych od innych modeli. Kombinacje z górnyą krawędzią np wiadra podarujmy sobie :mrgreen:
Proszę o żywą dyskusję :lol:


Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 11 sierpnia 2007, 14:54

Ja też mam galfa wszczepionego na tył !! :mrgreen:
Kadetta B Coupe Rallye 1.1 SR!

Awatar użytkownika
icek
Posty: 264
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 17:11
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 77102
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: icek » 11 sierpnia 2007, 17:56

Mobilizowany postępem korozji


Awatar użytkownika
Mrozu
Posty: 287
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 22:36
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Mrozu » 11 sierpnia 2007, 17:59

tylko ze sa plastikowe :/ moze lzejsze ale to zawsze plastik.

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 11 sierpnia 2007, 22:58

Mrozu, czemu plastik to źle?
C20NET

Awatar użytkownika
Mrozu
Posty: 287
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 22:36
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Mrozu » 11 sierpnia 2007, 23:21

cos sie lekko o Ciebie oprze i juz peka. pozatym jakos do kadetta nie pasuja mi plastikowe czesci :P

Awatar użytkownika
Jumper
Posty: 337
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 13:11
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Jumper » 11 sierpnia 2007, 23:22

a co fajnego jest w plastiku? to nie Trabant ktory jest z tego znany ;) jakos mie tez sie to srednio widzi :P
Loża Szyderców !!!

Petercali
Posty: 175
Rejestracja: 04 grudnia 2008, 22:00
Marka: Opel
Silnik: c20xe
Rok produkcji: 1977
Gadu-Gadu: 7000001
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postautor: Petercali » 01 kwietnia 2009, 23:38

Mnie czeka zakładanie mostu od manty,ktory jak wiadomo jest szerszy.Reperaturki tylne tez bede wymieniał,i sie zastanawiam czy oryginalne ok kadetta zakładać i ewentualnie zaginać rant czy od czegoś innego?Koła z tyłu beda jakies 7 albo 8 cali jak sie cos trafi,duzo zalezy od et ,no ale moze ktos mimo to pomoze :)
manta a poszukiwana:)

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 01 kwietnia 2009, 23:59

Rozwiązania bywają różne:

- założyć i jeździć
- zwęzić most (cupex)
- reperaturki od golfa (forest)
- być szczęściarzem i założyć gruby most kadetowski (luz)
- użyć felg o odpowiednim ET, takie głęboko schowane
C20NET

Awatar użytkownika
Luz
Posty: 1013
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 07:27
Marka: Opel
Silnik: 2.2 1.2 2.0N
Rok produkcji: 1978 1977 1976
Gadu-Gadu: 421817
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Luz » 02 kwietnia 2009, 07:26

można też wspawać 2 reperaturki połączone od..... bobla, malacza, bobsleja, bąka, pierdziela-zwał jak zwał :P
Takie rozwiązanie zastosował kolega z Murowanej Gośliny w swoim niebieskim caravanie (gdzieś były jego foty ze skoja)
Gdyby mi właściciel tego nie powiedział to sam bym nie wpadł na to, wyglądało to całkiem znośnie i ładnie poszerzało

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 02 kwietnia 2009, 10:16

2 polaczone..? tzn?
A fotki mile widziane.
C20NET

Awatar użytkownika
Luz
Posty: 1013
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 07:27
Marka: Opel
Silnik: 2.2 1.2 2.0N
Rok produkcji: 1978 1977 1976
Gadu-Gadu: 421817
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Luz » 02 kwietnia 2009, 11:04

połączone tzn. powiększony promień ponieważ jedna od bobsleja jest za mała, fotke trza poszukać po starych tematach

Awatar użytkownika
vooytas
Posty: 81
Rejestracja: 05 maja 2008, 18:29
Marka: Opel
Silnik: 1200s
Rok produkcji: 1977
Gadu-Gadu: 1194640
Lokalizacja: Katowice

Postautor: vooytas » 22 czerwca 2009, 13:42

A czy reperaturki od malacza nadają się do kadeta caravana w którym mniej więcej chce zachować kształt jak w oryginale? (nie zależy mi na poszerzeniu)
Pozdrawiam serdecznie
gg1194640

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 22 czerwca 2009, 14:54

czemu nie uzyc oryginalnych?
C20NET

Awatar użytkownika
Szym
Posty: 247
Rejestracja: 21 czerwca 2007, 17:08
Marka: Opel
Silnik: 1.2N / C20ne
Rok produkcji: 1976 /1977
Gadu-Gadu: 4029512
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Szym » 22 czerwca 2009, 15:09

Bajcik, a łatwo i tanio dostac oryginalne? :roll:
Nie ważne gdzie jedziesz...Ważne żeby bokiem!



Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości