Kadett C - amortyzatory i sprężyny
- Adaśko
- Posty: 520
- Rejestracja: 13 czerwca 2007, 13:50
- Marka: Opel
- Silnik: 2.2E
- Rok produkcji: 1977
- Lokalizacja: Puławy
- Kontaktowanie:
Ocenisz jak pojeździsz. Ja przekonałem się do Koniny i nie będę zmieniał. Renoma tego producenta oraz dożywotnia gwarancja mówią same za siebie.
Na pewno zaletą Koni jest ich regulacja, więc można je sobie dostroić idealnie do swoich preferencji- od betonu (obecnie skok zawieszenia w mojej Asconie to 2,5-3cm) do niewiele twardszych od serii.
Na pewno zaletą Koni jest ich regulacja, więc można je sobie dostroić idealnie do swoich preferencji- od betonu (obecnie skok zawieszenia w mojej Asconie to 2,5-3cm) do niewiele twardszych od serii.
Brakuje mi braku rdzy...
- Adaśko
- Posty: 520
- Rejestracja: 13 czerwca 2007, 13:50
- Marka: Opel
- Silnik: 2.2E
- Rok produkcji: 1977
- Lokalizacja: Puławy
- Kontaktowanie:
Żeby nie być gołosłownym, przedstawiam wykres z trzepania Ascony ze stacji diagnostycznej.
Testowane amory to Koni Gelb skręcone na max twardość. Zaznaczam, że zostały wyjęte z Manty, w którym poprzedni właściciel jeździł na nich jakieś 8 lat, ja tą Mantą polatałem ponad rok, a od roku śmigają w Asconie. Dodam, że Manta na takim zawiasie została ściągnięta z Niemiec, więc tylko domyślać się, ile lat mają te amortyzatory.
Podsumowując, fabrycznie nowe amortyzatory (dobrej klasy) mają sprawności rzędu 75-85%.
Kolejny PLUS na rzecz Koni.
Testowane amory to Koni Gelb skręcone na max twardość. Zaznaczam, że zostały wyjęte z Manty, w którym poprzedni właściciel jeździł na nich jakieś 8 lat, ja tą Mantą polatałem ponad rok, a od roku śmigają w Asconie. Dodam, że Manta na takim zawiasie została ściągnięta z Niemiec, więc tylko domyślać się, ile lat mają te amortyzatory.
Podsumowując, fabrycznie nowe amortyzatory (dobrej klasy) mają sprawności rzędu 75-85%.
Kolejny PLUS na rzecz Koni.
Brakuje mi braku rdzy...
zgadzam sie z wami. Obecnie mam zawias -100 kto oglada fora manty widzial foty [5,5 cm] poluznica od asfaltu mam do tego zolte konie skracane . opone od rantu blotnika mam 1cm i na skreconych kolach nic nie dobija i zaciera. auto skacze jak pileczka ale w zakrety sie nie zwalnia .
Jamexy mozna kupic jeszcze w sklepie Darts z Sopotu i maja rozne obnizenia.
Jamexy mozna kupic jeszcze w sklepie Darts z Sopotu i maja rozne obnizenia.
- Miś
- Posty: 113
- Rejestracja: 10 listopada 2009, 16:05
- Marka: C Limo, E30 Touring
- Silnik: 1.2N
- Rok produkcji: 1976
- Gadu-Gadu: 1493401
- Lokalizacja: Iława
Podepne sie tutaj. Mam na oku takie amorki: http://cgi.ebay.de/koni-gelb-fuer-Opel- ... 3efb5a8abb. Na razie planuje zostać przy 1.2 a w aukcji napisane jest że są to amorki do kadzia 2.0. Natomiast w katalogu Koni nie znalazłem podziału na wersje silnikowe. Czy zatem oznacza to że mogę je śmiało montować do 1.2 ? I czy ze spręzynami też tak jest że wersja silnikowa nie ma znaczenia?
Wróć do „Zawieszenie i układ kierwowniczy”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości