V6 w kadecie

azazel_
Posty: 57
Rejestracja: 25 lipca 2007, 12:55
Lokalizacja: Kraków/Miechów

Postautor: azazel_ » 20 lipca 2008, 13:31

Odwagi to ja mam dużo tylko $$$$$$$$ ze 4 razy za mało ;/


Awatar użytkownika
Forest
Posty: 246
Rejestracja: 12 czerwca 2007, 11:42
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Forest » 21 lipca 2008, 07:34

Ale Moter nie boi się i nie pyta o koszta - ma gdzie i za co zrobić ten projekt..
"§1.3. Korzystanie z forum to przywilej, a nie prawo!"

azazel_
Posty: 57
Rejestracja: 25 lipca 2007, 12:55
Lokalizacja: Kraków/Miechów

Postautor: azazel_ » 21 lipca 2008, 20:11

W takim wypadku nie pozostaje nic jak tylko odstawic autko na pół roku do warsztatu, kupować silnik i brać się do roboty.
Ja z chęcią zobaczę efekty takiego swapa, i kto wie, moze sam zainwestuje w v-ke jeszcze...

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 21 lipca 2008, 22:09

a skoro V ... to czemu nie z kompresorem wystającym przez maske? Byłby prawie mad-max :D
C20NET

Czaki
Posty: 509
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 20:13
Lokalizacja: poznań

Postautor: Czaki » 22 sierpnia 2008, 18:09

mialem okazje obejrzec sobie dokladnie taki silniczek w wersji 2,5.stoi u kumpla taka rozwalona omega i juz nawet myslalem czy nie wydlubac tego silnika dla siebie.ma bardzo zwarta budowe i komora silnikowa kadeta napewno by go pochlonela.jedyne co mnie odpycha to ta masa elektroniki jak w nim jest.wspoma ,klima i cale mnustwo czujniczkow wtyczek kabelkow i komputerkow.myslalem o 3 gaznikach ale pozostaje problem zaplonu,poniewaz ten silnik nie posiada aparatu zaplonowego ani nawet rozdzielacza.wszystko idzie z kompa.takze po tych wszystkich przemysleniach doszedlem do wniosku ze nie ma to jak dobry stary prosty CIH :idea:

Awatar użytkownika
Marcin_CQP
Posty: 549
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 22:22
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Marcin_CQP » 22 sierpnia 2008, 19:31

Chłopaki nie ma co gadać, gdybać itp tylko brać się za robotę. oto przykład że się da http://pl.youtube.com/watch?v=9dtYhn_lU ... re=related
Zresztą takich przykładów widziałem już kilka na żywo na zlotach w DE. Owocnych prac życzę :)

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 30 października 2009, 22:09

tu na froum cicho sza, a tymczasem gruby projekt sie kroi :shock:

http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=70655

azazel, będzie V6 czy let?
C20NET

azazel_
Posty: 57
Rejestracja: 25 lipca 2007, 12:55
Lokalizacja: Kraków/Miechów

Postautor: azazel_ » 07 listopada 2009, 17:24

A miałem nadzieję że się nie wyda ;)

Raczej skłaniam się ku c20let, duzo łatwiej będzie osiągną planowaną moc, temat kompresorów w v-ce nie ogarniety jest jeszcze...

Awatar użytkownika
Dawid
Posty: 130
Rejestracja: 15 listopada 2007, 11:24
Lokalizacja: Krasnystaw

Postautor: Dawid » 27 listopada 2009, 09:06

Rekord E1 Berlina mit klimaanlage "80
Senator B CD "90

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 27 listopada 2009, 10:07

C20NET

Awatar użytkownika
cichy
Posty: 69
Rejestracja: 17 lipca 2007, 13:53
Marka: Opel
Silnik: Z20LET
Rok produkcji: 2003
Lokalizacja: Lubin

Postautor: cichy » 27 listopada 2009, 13:00


macdonald
Posty: 63
Rejestracja: 16 listopada 2009, 15:01
Marka: OPEL
Silnik: 2.5 24v bmw
Rok produkcji: 1979
Gadu-Gadu: 3740846
Lokalizacja: Malbork

Postautor: macdonald » 28 listopada 2009, 13:41

Kadziur jest tak prostym samochodem ze do niego mozna wrzucic wszystko. Wiem ze to moze dla niektorych jest niezla kicha, ale ja wsadzilem do kadzia szostke w rzedzie od bmw 323i 2.5 24v 170. Ten motor wazy ze skrzynia duzo mniej niz np. jakis 2.4 od omegi. A moc jest wystarczajaca i z podlaczeniem instalacji elektrycznej nie ma wogole zadnego problemu bo bmw pod tym wzgledem jest wdzieczne. Tunel tez wspawalem caly od bmw, wal to pikus i ogolnie nie ma tragizmu. Moze to profanacja dla kadetta ale jakos nie wierze w oplowskie silniki, kultura pracy jest niezbyt ciekawa i sa ciezkie. Postaram sie zamiescic wiecej fotek i niedlugo jaskis film moze zarzuce, ale narazie kadziu sie maluje.

Awatar użytkownika
Qbasslodz
Posty: 1213
Rejestracja: 12 marca 2008, 10:32
Lokalizacja: łódz

Postautor: Qbasslodz » 28 listopada 2009, 15:51

czyli wychodzi na to ze silnik z bmw ten konkretny jest lzejszy od ciha 2.4???
to jakas bzdura

macdonald
Posty: 63
Rejestracja: 16 listopada 2009, 15:01
Marka: OPEL
Silnik: 2.5 24v bmw
Rok produkcji: 1979
Gadu-Gadu: 3740846
Lokalizacja: Malbork

Postautor: macdonald » 28 listopada 2009, 17:34

nie bzdura tylko tak. blok jest aluminiowy i glowa tez. Wogole silnik odciazony na maxa, uwazany za najlzejszy silnik jaki wyprodukowalo bmw. A nawet jakby byl ciezszy to max jakies 10-20 kg a moca i momentem wali 2.4 na pysk. Ciagnie od samego dolu i chociaz ma dzwiek jakis a osiagi kanta sa konkretne.

macdonald
Posty: 63
Rejestracja: 16 listopada 2009, 15:01
Marka: OPEL
Silnik: 2.5 24v bmw
Rok produkcji: 1979
Gadu-Gadu: 3740846
Lokalizacja: Malbork

Postautor: macdonald » 28 listopada 2009, 17:41

dokladnie silnik wazy 118 kg, to mozesz sobie porownac bo nie wiem ile wazy 2.4



Wróć do „Silniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości