Od czego reperaturki błotników?????

Wszystko to co nie pasuje powyżej
Awatar użytkownika
junioross
Posty: 599
Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
Marka: Opel
Silnik: c24ne
Rok produkcji: 1971
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: junioross » 22 czerwca 2009, 16:28

Moim zdaniem szkoda samochodu. Chcesz żeby wyglądał oryginalnie to nie widzę innego rozwiązania jak wstawić dedykowane.
Jestem w stanie zrozumieć że ktoś przygotowuje auto do sportu i wtedy odbiegnięcia od standardu są dopuszczalne.
Jeśli nie masz teraz kasy na remont to lepiej niech to się trochę przeciągnie w czasie, a wtedy zrobisz tak jak być powinno.
Jeśli chcesz zrobić ulepa to lepiej nie rób wcale...
Może u następnego właściciela będzie mu lepiej, a sami doskonale wiemy jak "czule" witamy wydumki z poprzednich remontów :-?


Petercali
Posty: 175
Rejestracja: 04 grudnia 2008, 22:00
Marka: Opel
Silnik: c20xe
Rok produkcji: 1977
Gadu-Gadu: 7000001
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postautor: Petercali » 22 czerwca 2009, 18:04

a ile $$ trzeba szykować na dedykowane do C?
manta a poszukiwana:)

Awatar użytkownika
icek
Posty: 264
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 17:11
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 77102
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: icek » 22 czerwca 2009, 18:23

Mobilizowany postępem korozji


Awatar użytkownika
junioross
Posty: 599
Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
Marka: Opel
Silnik: c24ne
Rok produkcji: 1971
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: junioross » 22 czerwca 2009, 18:36


Awatar użytkownika
vooytas
Posty: 81
Rejestracja: 05 maja 2008, 18:29
Marka: Opel
Silnik: 1200s
Rok produkcji: 1977
Gadu-Gadu: 1194640
Lokalizacja: Katowice

Postautor: vooytas » 24 czerwca 2009, 07:21

Pozdrawiam serdecznie
gg1194640



Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości