Weber mechaniczny

Awatar użytkownika
kogan77
Posty: 357
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
Marka: Opel
Silnik: 1.8 S
Rok produkcji: 1976
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontaktowanie:

Weber mechaniczny

Postautor: kogan77 » 17 lutego 2014, 21:11

Koledzy.

Wybaczcie mi ten występek.
Dla jednych jest to szczyt profanacji....
Dla innych krok niewytłumaczalny....

Dla mnie jest to po prostu zażegnanie raz na zawsze wszelkich problemów z gubieniem ustawień, podciśnieniami i innymi przywarami Pierburg'ów i pochodnych im gaźników.

Wykonałem w CAD rysunek :




Następnie wykonałem ową kryzę :




Teraz tylko polerka i własnej oczywiście roboty uszczelki.

Teraz to ja za pomocą odpowiednich rurek emulsyjnych i dysz, dyktuję warunki spalania oraz kulturę pracy silnika.

Temat był wałkowany przeze mnie przy okazji żegnania się z Pierburgiem 2EE w VW II.
Wtedy to silnik 1.6 dostał dosłownie KOPA w porównaniu do fabrycznego rozwiązania. O dziwo spalanie spadło mi na tym gaźniku z 7,3 do 6,2 na trasie PB95.



Ciekawe, jak będzie z oplowskim 1.8
http://www.heliotrak.pl
No cóż..... konstruuję układy nadążne za słońcem.

Viva la fotovoltaika !!!!


Wróć do „Układ paliwowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości