Rekord rezystor dmuchawy...

Turino78
Posty: 14
Rejestracja: 23 września 2017, 12:04
Marka: Opel, Peugeot, BMW, Volvo, Renault
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1978
Lokalizacja: Warszawa

Rekord rezystor dmuchawy...

Postautor: Turino78 » 26 września 2017, 21:20

Witam szanowne towarzystwo , panowie wie ktoś może gdzie w Rekordzie znajduje się rezystor dmuchawy i czy łatwy jest do niego dostęp ...????


Browiec
Posty: 8
Rejestracja: 11 stycznia 2016, 21:00
Marka: Opel
Silnik: 1,9
Rok produkcji: 1977
Lokalizacja: Oberschlesien

Re: Rekord rezystor dmuchawy...

Postautor: Browiec » 03 października 2017, 07:53

A jest tam w ogóle rezystor? Jeżeli nadmuch jest np. tylko dwustopniowy to może jest po prostu podwójne uzwojenie na silniku.

Turino78
Posty: 14
Rejestracja: 23 września 2017, 12:04
Marka: Opel, Peugeot, BMW, Volvo, Renault
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1978
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rekord rezystor dmuchawy...

Postautor: Turino78 » 07 października 2017, 12:27

Sam już nie wiem jak to jest... dziwna sprawa bo auto właściwie jest jak nowe i ma raptem 85000km wszystko w nim działa, tylko ten nawiew nie bangla nic, a nic... nie jest zatarty bo swobodnie się obraca no i prąd oczywiście do niego normalnie dochodzi. Elektryk z 'epoki" złapał się za głowę i nie wie jak go wyjąć, żeby go jakoś dogłębniej sprawdzić...

Browiec
Posty: 8
Rejestracja: 11 stycznia 2016, 21:00
Marka: Opel
Silnik: 1,9
Rok produkcji: 1977
Lokalizacja: Oberschlesien

Re: Rekord rezystor dmuchawy...

Postautor: Browiec » 09 października 2017, 08:12

Pogrzebałem w schemacie do Reksa E i nie znalazłem rezystora, aczkolwiek elektryk ze mnie słaby a schemat po niemiecku.
Nawiew wyciąga się od kabiny (trzeba rozkopać dolną część deski z prawe strony), ale kostka dmuchawy powinna być pod podszybiem od strony komory.
Jeżeli po podaniu na krótko prądu dmuchawa nie startuje to raczej sprawa jasna.

Turino78
Posty: 14
Rejestracja: 23 września 2017, 12:04
Marka: Opel, Peugeot, BMW, Volvo, Renault
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1978
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rekord rezystor dmuchawy...

Postautor: Turino78 » 09 października 2017, 09:56

Temat prawie ogarnięty, faktycznie trzeba było zdemontować dolną częśc kokpitu i były tam dwie nakrętki które trzymały dmuchawę, no nic na razie zdemontowana i czekam na kuriera bo zmówiłem drugą...
Załączniki
Photo0016.jpg

Awatar użytkownika
misia
Posty: 27
Rejestracja: 12 czerwca 2017, 21:15
Marka: OPEL
Silnik: 1.8 C18NV 100KM
Rok produkcji: 1986
Lokalizacja: cbr

Re: Rekord rezystor dmuchawy...

Postautor: misia » 09 października 2017, 19:43

78 rekord d czy e?
Jeśli E podpowiedz czy dużo walki żeby wyjąć tą dmuchawę? Musi wyjść górą czy dołem?
Opornik z tego co wiem widoczny był od strony podszybia.

Turino78
Posty: 14
Rejestracja: 23 września 2017, 12:04
Marka: Opel, Peugeot, BMW, Volvo, Renault
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1978
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rekord rezystor dmuchawy...

Postautor: Turino78 » 09 października 2017, 19:57

Rekord E dołem skubana wychodzi... ale trochę gimnastyki z tym będzie. Mój silniczek był jakoś nierówno osadzony bo górna osłona nawiewu była przytarta i przez to skubany nie chciał się krecić ...no nic najważniejsze, że udało mi się kupić drugi podobno 100% sprawny no i chyba okazyjnie bo tylko stówka plus kurier.

Awatar użytkownika
misia
Posty: 27
Rejestracja: 12 czerwca 2017, 21:15
Marka: OPEL
Silnik: 1.8 C18NV 100KM
Rok produkcji: 1986
Lokalizacja: cbr

Re: Rekord rezystor dmuchawy...

Postautor: misia » 09 października 2017, 21:48

wymaga zdjęcia całej deski czy tylko dołu?

Turino78
Posty: 14
Rejestracja: 23 września 2017, 12:04
Marka: Opel, Peugeot, BMW, Volvo, Renault
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1978
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rekord rezystor dmuchawy...

Postautor: Turino78 » 09 października 2017, 22:51

Tylko dołu



Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości