Kadett C - rezystor balastowy
: 22 grudnia 2016, 07:50
Czy ktoś wie jak wygląda i gdzie jest rezystor balastowy w kadecie ?
Porządkuje właśnie swoją wiazke i znalazłem coś co wyglądało na przeróbkę. Mianowicie dwa przewody zlutowane ze sobą czarny i przezroczysty idące z komory silnika do wnętrza. Przezroczysty to nie jest kolor przewodu stosowany w instalacji więc uznałem że to pozostałość czegoś co już nie występuje. Ale jednak teraz brakuje mi w wiązce zasilania cewki
Drugie pytanie: czy przy zastosowaniu wtrysku i bezstykowego aparatu z manty 20E jest potrzebny ten rezystor ? Na schematach kadetta gte rezystor wystepuje ale tam był stykowy aparat. Na schematach z manty nie widzę tego rezystora.
Trzecie: czy ktoś kojarzy czy zasilanie do cewki w mancie/rekordzie było z glównej wiązki czy z wiązki silnka/wtrysku ?
Porządkuje właśnie swoją wiazke i znalazłem coś co wyglądało na przeróbkę. Mianowicie dwa przewody zlutowane ze sobą czarny i przezroczysty idące z komory silnika do wnętrza. Przezroczysty to nie jest kolor przewodu stosowany w instalacji więc uznałem że to pozostałość czegoś co już nie występuje. Ale jednak teraz brakuje mi w wiązce zasilania cewki
Drugie pytanie: czy przy zastosowaniu wtrysku i bezstykowego aparatu z manty 20E jest potrzebny ten rezystor ? Na schematach kadetta gte rezystor wystepuje ale tam był stykowy aparat. Na schematach z manty nie widzę tego rezystora.
Trzecie: czy ktoś kojarzy czy zasilanie do cewki w mancie/rekordzie było z glównej wiązki czy z wiązki silnka/wtrysku ?