2.0 16v

Wszystko to co nie pasuje powyżej
Awatar użytkownika
icek
Posty: 264
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 17:11
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 77102
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

2.0 16v

Postautor: icek » 02 sierpnia 2007, 18:20

Witam.
Natknąłem się w sieci już na drugiego kadetta z takim rozwiązaniem, mianowicie, w silniku c20xe, zamiast aparatu zapłonowego jest założona cewka dwuiskrowa. Wychodziły seryjnie silniki z takim rozwiązaniem, czy raczej jest to "home made". Może ktoś wie coś więcej na ten temat?


Awatar użytkownika
kiczort
Posty: 47
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 10:33
Lokalizacja: Pelplin

Postautor: kiczort » 02 sierpnia 2007, 19:37

tak wychodzily seryjnie jest to MOTRONIC 2.8 rozni sie troszenke :lol: wlasniwe jestem w trakcie kompletowanie do siebie tego zestawu (pozostala mi tylko jedna czec ).
bardzo ciezko trafic taki zestawik poniewaz krotko on wychodzil podobno go wypuscili przez rok produkcji od 93 do 94 bo po 94 roku juz nie robiono c20xe. jak znajde ta ostatnia czesc to bede wkladal ten zestaw tak wiec napisze co i jak bedzie dzialc :mrgreen:
"OPEL KADETT C LIMO 2.0 16V"
"OPEL KADETT C CARAVAN 1.2" - SPRZEDANY
"YAMAHA YZF-R1 2005" - SPRZEDANA
DUPOWÓZ - AUDI S8

Awatar użytkownika
Rav
Posty: 74
Rejestracja: 06 sierpnia 2007, 09:51
Marka: Opel
Silnik: C30SE
Rok produkcji: 1992
Gadu-Gadu: 1390026
Lokalizacja: Bogatynia

Postautor: Rav » 07 sierpnia 2007, 23:02

Zawsze mozna poukisc sie o zestaw napedu zaplonu z Rekorda E 1.8. Wtedy w pewni wykorzystasz Motronica 2.5 lub 2.7 w C20LET z tradycyjnym aparatem zaplonowym.

Rav
Opel Senator B 3.0 24v '92
Opel Kadett B Coupe 1.1SR
Pontiac Firebird '92
Było:
Opel Kadett C '78 12N i kilkanaście innych klamorów spod znaku błyskawicy

czaroodziej
Posty: 27
Rejestracja: 25 lipca 2007, 09:33
Lokalizacja: 100-lica

Postautor: czaroodziej » 19 sierpnia 2007, 22:08




Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości