Rekord E-gleba

Wszystko to co nie pasuje powyżej
makkus
Posty: 6
Rejestracja: 12 lipca 2008, 22:37
Lokalizacja: Kraków

Rekord E-gleba

Postautor: makkus » 07 marca 2009, 22:08



Awatar użytkownika
Pereira
Posty: 251
Rejestracja: 14 kwietnia 2008, 17:26
Lokalizacja: Poddębice

Postautor: Pereira » 08 marca 2009, 01:34


Awatar użytkownika
nad100
Posty: 73
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 11:58
Lokalizacja: Szczecinek
Kontaktowanie:

Postautor: nad100 » 08 marca 2009, 08:19

podpisuje się pod tym pytaniem
choć z nowym zawieszeniem nie ma najmniejszego problemu byle euro na koncie się zgadzało :mrgreen:

np.

może ktoś już przerabiał temat gleby w polskich warunkach ;)

Awatar użytkownika
Uiui
Posty: 152
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 19:45
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Uiui » 08 marca 2009, 11:44

cześć,

ja rozwiązałem ten temat w następujący sposób:

kupiłem sprężyny przednie z senatora B, skróciłem flexem o kilka cm zawiozłem do zakładu, który zajmuje się produkcją sprężyn, poprosiłem o wyrównanie ostatniego zwoju tak żeby opierał się o kielich całą powierzchnią. Tyle.

Cała operacja wyniosła mnie około 150 zł
Ktoś może powiedzieć, że to rzeźba. Ja też tak uważam, ale trzeba sobie radzić gdy gotówki brak.

Bodajże w Poznaniu jest zakład, który dorabia sprężyny na indywidualne zamówienie, z tego co się orientuję to komplet na przód wychodził ~400pln

peace

makkus
Posty: 6
Rejestracja: 12 lipca 2008, 22:37
Lokalizacja: Kraków

Postautor: makkus » 08 marca 2009, 12:00

dobra...sprężyny da się obciąć... z co z amorami?

Awatar użytkownika
nad100
Posty: 73
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 11:58
Lokalizacja: Szczecinek
Kontaktowanie:

Postautor: nad100 » 08 marca 2009, 16:02

przy obniżeniu do 40 mm nie trzeba w zasadzie nic z amorami robić.
jak gleba ma być większa trzeba by było skrócić amortyzatory to też się da zrobić.

Uiui, a jak się sprawują te sprężyny od senia, i jak z tyłem zrobiłeś?
może jakieś foto zapodasz żeby zobaczyć jak leży plis ;)

makkus
Posty: 6
Rejestracja: 12 lipca 2008, 22:37
Lokalizacja: Kraków

Postautor: makkus » 08 marca 2009, 21:41

z tyłem to przecież nie ma problemu... Ascona/Manta/Kadett.... amorki pasują sprężyny tez 8)

Div
Posty: 111
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 22:49
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Div » 10 marca 2009, 12:23

O JEZU ale przywaliliście....
NIC nie obcinać!
Prosze bardzo sprężyny przód - omega A gleby do -60mm bez problemu, tylko pamiętajcie czy bierzecie pod lekkie 2.0 czy coś innego.
Tył, tak jak wyżej mosty są te same, jednak nie wiem jak z długością orginalnych sprężyn np. w porównaniu do Ascony.



Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości