weber project

Wszystko to co nie pasuje powyżej
luk skajwoker
Posty: 33
Rejestracja: 23 marca 2008, 19:07

weber project

Postautor: luk skajwoker » 24 marca 2008, 11:20



Awatar użytkownika
jarek
Posty: 405
Rejestracja: 03 lipca 2007, 09:41
Lokalizacja: z Gdańska w Elblągu

Postautor: jarek » 25 marca 2008, 10:17

No ciekawy sposób... silnik pod gaźniki. Jakie są te gaźniki? Jaka zwężka, rurka emulsyjna, dysza paliwa, jej rozmiar, dysze powietrzne etc.? Jaki wałek w siniku i na jakich zaworach?
W drugą stronę byłoby łatwiej dobrać, że o późniejszej regulacji nie wspomnę. Wydaje mi się, że niebawem przejdziesz na ciemną stronę i zapomnisz o gaźnikach...

luk skajwoker
Posty: 33
Rejestracja: 23 marca 2008, 19:07

Postautor: luk skajwoker » 25 marca 2008, 20:26


Awatar użytkownika
jarek
Posty: 405
Rejestracja: 03 lipca 2007, 09:41
Lokalizacja: z Gdańska w Elblągu

Postautor: jarek » 26 marca 2008, 09:19

Widzę sens w tym co piszesz, więc kontynuujmy.
Ponoć gaźniki powinno się dobrać pod wielkość średnicy zaworów ssących. Jednak im więcej o tym czytam, tym mniej właściwe mi się to staje.
Rodzaj wałka zalezy od rodzaju głowicy jaką masz zamiar zapodać. W 2,2 i 2,4 są hydrauliczne. W mniejszych cihach różnie bywa.
Do tjunkowych wałków lepsza by były mechaniczne, ale te głowice mają mniejszą średnicę zaworów.
Więcej o srednicah i cachach cihów znajdziesz w artykule na mc autorstwa Przemka
Ponoć zarówno 2,0 jak i 2,2 spokojnie dałoby radę już na 40tkach.
Jakie masz kolektorki? Średnica wewnetrzna kanałów 45mm? Jak to się pasuje z głowicą od 2,0?
Życzę pozostania po jasnej stronie.

Awatar użytkownika
nad100
Posty: 73
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 11:58
Lokalizacja: Szczecinek
Kontaktowanie:

Postautor: nad100 » 26 marca 2008, 09:49


luk skajwoker
Posty: 33
Rejestracja: 23 marca 2008, 19:07

Postautor: luk skajwoker » 27 marca 2008, 00:25

jeszcze nie mierzylem ale kolektory sa takie
http://cgi.ebay.de/Irmscher-Ansaugbruec ... dZViewItem
moze zostane przy opcji silnika 2.0 zamiast 2.2???

Wysłany: Dzisiaj 0:33
a moze 2.0 z glowica od 1.9 ???

//edytuj posty ;-)
Ostatnio zmieniony 27 marca 2008, 06:58 przez luk skajwoker, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 405
Rejestracja: 03 lipca 2007, 09:41
Lokalizacja: z Gdańska w Elblągu

Postautor: jarek » 27 marca 2008, 08:57


luk skajwoker
Posty: 33
Rejestracja: 23 marca 2008, 19:07

Postautor: luk skajwoker » 02 kwietnia 2008, 17:49


luk skajwoker
Posty: 33
Rejestracja: 23 marca 2008, 19:07

Postautor: luk skajwoker » 03 kwietnia 2008, 17:38


luk skajwoker
Posty: 33
Rejestracja: 23 marca 2008, 19:07

Postautor: luk skajwoker » 03 kwietnia 2008, 18:19

Ostatnio zmieniony 03 kwietnia 2008, 20:57 przez luk skajwoker, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 405
Rejestracja: 03 lipca 2007, 09:41
Lokalizacja: z Gdańska w Elblągu

Postautor: jarek » 04 kwietnia 2008, 16:15

Żeby chłodzić olej silnikowy nie musisz mieć gaźników, więc...
Regulacja ciśnienia paliwa byłaby wskazana, przy montażu pompy elektrycznej. Pompka mechaniczna zapewne nie da rady.
Trochę śmietniku w temacie robisz. ;/
Szybciej wykończę dom, czy rdza kadetta...?

luk skajwoker
Posty: 33
Rejestracja: 23 marca 2008, 19:07

Postautor: luk skajwoker » 04 kwietnia 2008, 17:07

wiem ze nie potrzebuje gaznikow do chlodzenia oleju pytalem czy jest mi to niezbedne zeby wszystko ze soba wspolgralo i bylo w miare wytrzymale i bez awaryjne

poza tym dzieki za jakies info bo reszta ludzi na tym forum chyba pozjadala wszystkie rozumy bo nie chce im sie nawet czegos napisac

a aparat zaplonowy jest inny dla gaznikow czy moze zostac ten od wtrysku?

EDYTUJ POSTY!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony 04 kwietnia 2008, 20:08 przez luk skajwoker, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 04 kwietnia 2008, 18:36

hmm aparat zapłonowy bez stykowy najlepszy!
Kadetta B Coupe Rallye 1.1 SR!

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 04 kwietnia 2008, 18:41

zmierz temperaturę oleju to będzie wiadomo czy chłodnica potrzebna :)

a aparat zapłonowy może być inny - musi być wyposażony w przerywacz, wyprzedzenie podciśnieniowe i inne bajerki które przy wtrysku może robić komputer
C20NET

Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 04 kwietnia 2008, 18:44

a to sory mój bład!!Ja narazie zaczynam walke :P
Kadetta B Coupe Rallye 1.1 SR!



Wróć do „Inne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości