Zabezpieczenie gołej blachy

elementy takie jak zderzaki, lusterka, lampy itp
Awatar użytkownika
Miś
Posty: 113
Rejestracja: 10 listopada 2009, 16:05
Marka: C Limo, E30 Touring
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 1493401
Lokalizacja: Iława

Zabezpieczenie gołej blachy

Postautor: Miś » 22 grudnia 2010, 18:24



Awatar użytkownika
Luz
Posty: 1013
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 07:27
Marka: Opel
Silnik: 2.2 1.2 2.0N
Rok produkcji: 1978 1977 1976
Gadu-Gadu: 421817
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Luz » 22 grudnia 2010, 19:51


Petercali
Posty: 175
Rejestracja: 04 grudnia 2008, 22:00
Marka: Opel
Silnik: c20xe
Rok produkcji: 1977
Gadu-Gadu: 7000001
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Postautor: Petercali » 22 grudnia 2010, 20:44

manta a poszukiwana:)

Awatar użytkownika
Miś
Posty: 113
Rejestracja: 10 listopada 2009, 16:05
Marka: C Limo, E30 Touring
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 1493401
Lokalizacja: Iława

Postautor: Miś » 24 grudnia 2010, 15:09


Awatar użytkownika
Javka
Posty: 323
Rejestracja: 16 czerwca 2007, 16:16
Marka: Opel
Silnik: 1.6S i 2.0D
Rok produkcji: 1981 i 1980
Gadu-Gadu: 5558480
Lokalizacja: Siercza / Wieliczka
Kontaktowanie:

Postautor: Javka » 24 grudnia 2010, 16:09

14.04.2007 -A-S-C-O-N-A- 1.6S

brzozi78
Posty: 548
Rejestracja: 15 sierpnia 2013, 10:26
Marka: Ascona B Berlina
Silnik: 2.0 NE
Rok produkcji: 1981
Lokalizacja: CBY Solec

Re: Zabezpieczenie gołej blachy

Postautor: brzozi78 » 15 listopada 2017, 20:27

Jak najlepiej zabezpieczyć podwozie po piachu?
Auto po blacharce i zabezpieczone reaktywnym.
Słyszałem że najlepiej na to podkład lakier konserwacja i jeszcze raz lakier.
Wiem że to tylko podwozie ale chce zrobić to jak najlepiej.

Awatar użytkownika
kogan77
Posty: 357
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
Marka: Opel
Silnik: 1.8 S
Rok produkcji: 1976
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontaktowanie:

Re: Zabezpieczenie gołej blachy

Postautor: kogan77 » 02 grudnia 2017, 20:25

U mnie było następująco:
1) piach
2) reaktywny
3) epoxydowy
4) konserwacja ( trzy warstwy )

......po 6 miesiącach leżakowania w suchym garażu stwierdziłem widoczne pęknięcia powłoki konserwującej.
Poprawię z natrysku przed używaniem auta w przyszłym roku.

Konserwacji nie natryskiwałem niczym ochronnym ( np. lakierem ).
http://www.heliotrak.pl
No cóż..... konstruuję układy nadążne za słońcem.

Viva la fotovoltaika !!!!

brzozi78
Posty: 548
Rejestracja: 15 sierpnia 2013, 10:26
Marka: Ascona B Berlina
Silnik: 2.0 NE
Rok produkcji: 1981
Lokalizacja: CBY Solec

Re: Zabezpieczenie gołej blachy

Postautor: brzozi78 » 03 grudnia 2017, 08:18

Zastanawiało mnie czy na reaktywny można kłaść epoxyd? Podobno albo jedno albo drugie.

Awatar użytkownika
junioross
Posty: 599
Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
Marka: Opel
Silnik: c24ne
Rok produkcji: 1971
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zabezpieczenie gołej blachy

Postautor: junioross » 03 grudnia 2017, 08:24


brzozi78
Posty: 548
Rejestracja: 15 sierpnia 2013, 10:26
Marka: Ascona B Berlina
Silnik: 2.0 NE
Rok produkcji: 1981
Lokalizacja: CBY Solec

Re: Zabezpieczenie gołej blachy

Postautor: brzozi78 » 03 grudnia 2017, 21:23

Dzięki. Dobrze wiedzieć bo na Nowolu robię.



Wróć do „Nadwozie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości