kadett c coupe zywica a cala buda lub moze gotowy projekt
- michal_skc
- Posty: 43
- Rejestracja: 16 października 2007, 19:34
- Marka: Opel
- Silnik: 1.2N
- Rok produkcji: 1974
- Gadu-Gadu: 1391267
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
- michal_skc
- Posty: 43
- Rejestracja: 16 października 2007, 19:34
- Marka: Opel
- Silnik: 1.2N
- Rok produkcji: 1974
- Gadu-Gadu: 1391267
- Lokalizacja: Skierniewice
- Kontaktowanie:
- junioross
- Posty: 599
- Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
- Marka: Opel
- Silnik: c24ne
- Rok produkcji: 1971
- Lokalizacja: Warszawa
Zgadzam się z wami że wiele elementów dobry blacharz potrafi wykonać samodzielnie czego doskonałym przykładem jest ten link http://www.siteground157.com/~mantaclu/ ... 40&t=11104 (no oprócz reperaturek nadkoli bardzo mi się podoba)
tomaha13 napisałeś, że "nikt nie zajrzy pod lakier jaka blacha tam jest wstawiona" ale czy tu chodzi tylko o lakier??
Reperaturek używamy między innymi po to żeby ograniczyć ilość szpachlówki na aucie. jak widać na powyższym linku można ładnie samemu wykonać potrzebne blachy ale czy masz takie zdolności jakie pokazał blacharz z linku powyżej, czy może każda wstawiona przez Ciebie blacha biedzę pokryta warstwą szpachli??
W tym momencie moim zdaniem należałoby się zastanowić gdzie jest granica miedzy "restauracją" a "remontem"
tomaha13 napisałeś, że "nikt nie zajrzy pod lakier jaka blacha tam jest wstawiona" ale czy tu chodzi tylko o lakier??
Reperaturek używamy między innymi po to żeby ograniczyć ilość szpachlówki na aucie. jak widać na powyższym linku można ładnie samemu wykonać potrzebne blachy ale czy masz takie zdolności jakie pokazał blacharz z linku powyżej, czy może każda wstawiona przez Ciebie blacha biedzę pokryta warstwą szpachli??
W tym momencie moim zdaniem należałoby się zastanowić gdzie jest granica miedzy "restauracją" a "remontem"
renowacja a koszty
Koledzy nie polemizujmy na temat taniej renowacji ponieważ jest to kosmos i czasu na to trzeba wiele. Moim zdaniem w 2 miesiące pełna blacha +lakier za5000 to po 2 do 5 lat możnasię szykować na powtórkę, ja uważam że czasowo to ok 6 miesięcy a kasa, to zależy co jest robione łatwo policzyć demontaż, piaskowanie,weryfikacja elementów do wymiany,naprawy,prace przy wymianie i ble ble ble, samo lakierowanie to minimum tydzień i montaż ,a gdzie reszta?
Obecnie robię limo 78 i przewiduję ok 6 miesięcy ze swapem na 2,2 oraz remontem tapicerki ,zawieszeń itd a kasa na części poszło jużok 6000.nie jest to praca non stop ponieważ jeszcze robię motocykle powypadkowe,ktoś napisał że auta z dk to ideały ale u nas też są warsztaty które robią super i to nie na polskę a na zachód.
Pozdrawiam.
Obecnie robię limo 78 i przewiduję ok 6 miesięcy ze swapem na 2,2 oraz remontem tapicerki ,zawieszeń itd a kasa na części poszło jużok 6000.nie jest to praca non stop ponieważ jeszcze robię motocykle powypadkowe,ktoś napisał że auta z dk to ideały ale u nas też są warsztaty które robią super i to nie na polskę a na zachód.
Pozdrawiam.
nic tak mocy nie powiększa jak pojemność coraz większa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości