C30NE powrót do oryginalnego osprzetu

pyra1995
Posty: 6
Rejestracja: 01 września 2016, 12:56
Marka: Opel
Silnik: c30ne
Rok produkcji: 1982

C30NE powrót do oryginalnego osprzetu

Postautor: pyra1995 » 13 listopada 2016, 15:45

Witam, zakupilem Opla Commodore C z zamontowanym słupkiem C30NE. Niestety osprzęt został ze starego 2.5 (całość chodzi na gaźniku) Czy mógłby ktoś mi podpowiedzieć co muszę dokupić i wymienic, aby uzyskać więcej mocy z tego silnika? W tym momencie jest dosyć słabo, senator 2.6 robi mnie jak chce. Pozdrawiam!


Awatar użytkownika
baro
Posty: 556
Rejestracja: 13 listopada 2012, 22:24
Marka: opel
Silnik: 2,0 cih
Rok produkcji: 1981
Gadu-Gadu: 59128

Re: C30NE powrót do oryginalnego osprzetu

Postautor: baro » 13 listopada 2016, 22:34

kompa wiązke czujniki kolektor wydech i ssący pewno portki masz też inne..

Awatar użytkownika
Qbasslodz
Posty: 1213
Rejestracja: 12 marca 2008, 10:32
Lokalizacja: łódz

Re: C30NE powrót do oryginalnego osprzetu

Postautor: Qbasslodz » 14 listopada 2016, 00:53

Jezeli chcesz odpalić c30 ne na wtrysku to musisz miec, wiązkę , kompa, przepływke , kolektor ssący z przepustnica , kolektor wydechowy z sondą , pompę paliwa elektryczna, cewkę pod wtrysk, sporo czasu i cierpliwości :)

pyra1995
Posty: 6
Rejestracja: 01 września 2016, 12:56
Marka: Opel
Silnik: c30ne
Rok produkcji: 1982

Re: C30NE powrót do oryginalnego osprzetu

Postautor: pyra1995 » 14 listopada 2016, 09:20

Oo dziękuję panowie za odpowiedzi, myślę ze w przyszlym roku zacznę rozglądać się za tym tematem :)

Awatar użytkownika
Bocznica
Posty: 156
Rejestracja: 06 grudnia 2007, 14:56
Marka: Opel
Silnik: c24ne
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 7943108
Lokalizacja: Freie Stadt Danzig

Re: C30NE powrót do oryginalnego osprzetu

Postautor: Bocznica » 14 listopada 2016, 11:18

Do tego dolne koło pasowe od wtrysku, czujnik halla do niego, zapewne bezstykowy aparat zapłonowy do wtrysku, ale na końcu Cię pociesze. Jest to najprostszy do podłączenia układ wtryskowy, cała akcja sprowadza się do podłączenia trzech kabelków..

pyra1995
Posty: 6
Rejestracja: 01 września 2016, 12:56
Marka: Opel
Silnik: c30ne
Rok produkcji: 1982

Re: C30NE powrót do oryginalnego osprzetu

Postautor: pyra1995 » 14 listopada 2016, 18:52

Dziękuję również. Jeszcze mam pytanie, czy posiada ktoś jakiś schemat wiązki do tego silnika? Jakieś pomocne artykuły, które mogłyby mi się przydać? Będę starał się znaleźć samochód z którego wyciągnę wszystkie potrzebne elementy, jednak nie chciałbym kilka razy jeździć po części, bo czegoś zapomniałem ;)

Awatar użytkownika
Karczi
Posty: 245
Rejestracja: 11 października 2010, 13:37
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: '78
Gadu-Gadu: 1469223
Lokalizacja: Rybnik

Re: C30NE powrót do oryginalnego osprzetu

Postautor: Karczi » 14 listopada 2016, 19:22

Wyszarp cały komplet ... zawsze się może przydać na zapas :P
"Nic nie zastąpi dużej pojemności, chyba że jeszcze większa pojemność ..." - Adam Opel.

pyra1995
Posty: 6
Rejestracja: 01 września 2016, 12:56
Marka: Opel
Silnik: c30ne
Rok produkcji: 1982

Re: C30NE powrót do oryginalnego osprzetu

Postautor: pyra1995 » 23 listopada 2016, 20:13

Mam nadzieję, że nie będzie takiej potrzeby :P



Wróć do „Silniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości