2.2 CIH - odbudowa

Awatar użytkownika
GT350TA
Posty: 79
Rejestracja: 08 lipca 2007, 11:03
Marka: Opel
Silnik: 1.9 S
Rok produkcji: 1973
Gadu-Gadu: 4376872
Lokalizacja: Wrocław

Re: 2.2 CIH - odbudowa

Postautor: GT350TA » 29 grudnia 2015, 10:14



brzozi78
Posty: 548
Rejestracja: 15 sierpnia 2013, 10:26
Marka: Ascona B Berlina
Silnik: 2.0 NE
Rok produkcji: 1981
Lokalizacja: CBY Solec

Re: 2.2 CIH - odbudowa

Postautor: brzozi78 » 21 października 2016, 21:49

Panowie mogę kupić 2.2 cih injection słupek z sprzęgłem aparatem, alternator za 1000 i jakieś 200 za kolektor ssący z listw.
Czy warto na półkę to brać? Podobno sprawny.
Drugie moje pytanie pytanie to czy ktoś próbował uturbić taki silnik i czy ma to sens?

Awatar użytkownika
dziad1
Posty: 5
Rejestracja: 10 maja 2013, 22:24
Marka: bmw
Silnik: 2,0
Rok produkcji: 1998

Re: 2.2 CIH - odbudowa

Postautor: dziad1 » 22 stycznia 2017, 22:42

i jakie tam postępy? Jakie dalsze pomysły na mody?

nygu
Posty: 31
Rejestracja: 11 sierpnia 2007, 14:02
Marka: Kadett C Limo
Silnik: 1.2 OHV
Rok produkcji: 1978
Lokalizacja: Łódź

Re: 2.2 CIH - odbudowa

Postautor: nygu » 14 lutego 2017, 12:50

też mam pytanie dotyczące modzenia cih'a. czy do seryjnego 2.2 da się jakoś rozsądnie dobrać wałek, żeby bez zmiany głowicy można założyć webery 40tki ?

Awatar użytkownika
junioross
Posty: 599
Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
Marka: Opel
Silnik: c24ne
Rok produkcji: 1971
Lokalizacja: Warszawa

Re: 2.2 CIH - odbudowa

Postautor: junioross » 14 lutego 2017, 16:18

Czterdziestki to za mało do 2.2 nawet na seryjnym wałku.



Wróć do „Silniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości