Opel Rekord 2.0 gaźnik
: 03 stycznia 2013, 22:00
Witam Serdecznie. Mam w swoim Rekordzie C silnik 2.0 z Rekorda, Manty lub Ascony -nie wiem, już był zamontowany jak kupiłem auto. Cały osprzęt mam oryginalny z 1700s czyli gaźnik jedno gardzielowy Solex. Chciałbym wykorzystać możliwości tego silnika i osiągnąć moc nominalnych (powiedzmy) 100km. Myślę nad zamontowaniem gaźnika oryginalnego do tego silnika, lub jakiegoś innego wydajnego gaźnika, przychodzi mi również na myśl prosty gaźnik dwu gardzielowy z Rekorda C 1.9s (90km) ale co z mocą... Jak myślicie czy to wystarczy aby silnik ładnie pracował i miał odpowiednią moc w pełnym zakresie obrotów?
Obecnie jest dość mocny dół ale górnych obrotów raczej nie ma. Aparat zapłonowy też mam z 1700s, kolektor wydechowy również. Czy powinienem zmienić również te elementy?
Proszę o odpowiedź osoby zorientowane w temacie na przykład takie które mają silnik 2.0 na gaźniku. A może ktoś z Warszawy lub okolic mógłby pokazać mi jak wygląda i pracuje taki silnik w oryginale to miałbym porównanie do mojego. Jak dotąd pracuję na kilku zdjęciach i informacjach znalezionych w sieci.
Pozdrawiam i Dziękuję z góry.
Obecnie jest dość mocny dół ale górnych obrotów raczej nie ma. Aparat zapłonowy też mam z 1700s, kolektor wydechowy również. Czy powinienem zmienić również te elementy?
Proszę o odpowiedź osoby zorientowane w temacie na przykład takie które mają silnik 2.0 na gaźniku. A może ktoś z Warszawy lub okolic mógłby pokazać mi jak wygląda i pracuje taki silnik w oryginale to miałbym porównanie do mojego. Jak dotąd pracuję na kilku zdjęciach i informacjach znalezionych w sieci.
Pozdrawiam i Dziękuję z góry.