Nie wiem czym specjalnie roznia sie turbiny od benzyn od tych od diesli. Jedynie turbiny ze zmienna geometria (VNT) mozna uznac za typowo dieslowe bo w benzyniaku lopatki od tej geometrii po prostu sie topia.
Dobor na podstawie mapy - wskazany, ale tez uzyc czegokolwiek co akurat wpadnie w rece
Kolektor radzilbym zrobic od zera. Zamowic flansze podlug uszczelek, kupic rurki i kolanka i do pracy.
Jakie doladowanie wytrzyma CIH? Sam jestem ciekawy :D
Zaworu Blow Off moze w ogole nie byc.
Zawor wastegate (bedacy czescia turbosprezarki) wyregulowac jest latwo, to w koncu tylko jedna srubka.
Najtrudniejsze jest zajac sie elektronika aby miec poprawny sklad mieszanki w calym zakresie obrotow i obciazenia.
O takich drobiazgach jak odprezanie, dolot, wydajne chlodzenie, wieksze wtryski, smarowanie turbo nawet nie wspominam