Strona 2 z 2
: 16 października 2009, 10:15
autor: rafal_b
: 16 października 2009, 12:02
autor: bajcik
: 16 października 2009, 16:42
autor: Bocznica
: 16 października 2009, 17:00
autor: rafal_b
: 20 października 2009, 15:18
autor: rafal_b
To co - ktoś rozwieje ostatecznie wątpliwości, czy zwrotnice zostają stare, czy należy wziąć od Manty, czy potrzebne są od GTE (bo np. dolny sworzeń grubszy niż w 1.2, a górny taki sam) ?
I jak z tą maglownicą - była inna, czy taka sama ?
: 20 października 2009, 22:46
autor: Qbasslodz
maglownica oczywiscie ta sama...a co do swozni i zwrotnic proponuje jeszcze raz przesledzic wypowiedzi kolegow z forum.zawarte są w nich wszystkie potrzebne informacje.pozdrawiam.
: 24 października 2009, 00:57
autor: Bocznica
Jesli mamy sie dobrze zrozumiec to co innego 1.2 ohv i cih.Rozebralem kiedys kadetta gt/e i z niego "pobralem" zwrotnice,zeby sprawe Ci ulatwic napisalem,ze takie same sa w mancie/asconie ale tylko w takiej z cih-em.Daje sobie uciac pindola za to,ze dol i gora sworznie sa wieksze w kadettcie c z cih-em.
: 02 marca 2010, 12:13
autor: rafal_b
A mógłby jeszcze ktoś napisać jakie manewry, zakupy i znaleziska należy poczynić, aby połączyć gruby most od innego modelu (Ascona/Manta(A/B)/GT) ze skrzynią 4ką od CIHa (Ascona) ? Chodzi mi o wał napędowy, podporę wału, obudowę pomiędzy mostem a podporą. Zostają z 1.2, należy wziąć od Manty, może od jakiegoś specjalnego modelu ? Co pasuje bez przerabiania, co pasuje po przerobieniu/skróceniu, a co nie podejdzie wcale ?