Kadett C - SWAP 1,2 na 2,0 - doszczegółowienie

rafal_b
Posty: 324
Rejestracja: 12 października 2009, 11:28
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: rafal_b » 16 października 2009, 10:15

Rafał


Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 16 października 2009, 12:02

C20NET

Awatar użytkownika
Bocznica
Posty: 156
Rejestracja: 06 grudnia 2007, 14:56
Marka: Opel
Silnik: c24ne
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 7943108
Lokalizacja: Freie Stadt Danzig

Postautor: Bocznica » 16 października 2009, 16:42


rafal_b
Posty: 324
Rejestracja: 12 października 2009, 11:28
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: rafal_b » 16 października 2009, 17:00

Rafał

rafal_b
Posty: 324
Rejestracja: 12 października 2009, 11:28
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: rafal_b » 20 października 2009, 15:18

To co - ktoś rozwieje ostatecznie wątpliwości, czy zwrotnice zostają stare, czy należy wziąć od Manty, czy potrzebne są od GTE (bo np. dolny sworzeń grubszy niż w 1.2, a górny taki sam) ?

I jak z tą maglownicą - była inna, czy taka sama ?
Rafał

Awatar użytkownika
Qbasslodz
Posty: 1213
Rejestracja: 12 marca 2008, 10:32
Lokalizacja: łódz

Postautor: Qbasslodz » 20 października 2009, 22:46

maglownica oczywiscie ta sama...a co do swozni i zwrotnic proponuje jeszcze raz przesledzic wypowiedzi kolegow z forum.zawarte są w nich wszystkie potrzebne informacje.pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Bocznica
Posty: 156
Rejestracja: 06 grudnia 2007, 14:56
Marka: Opel
Silnik: c24ne
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 7943108
Lokalizacja: Freie Stadt Danzig

Postautor: Bocznica » 24 października 2009, 00:57

Jesli mamy sie dobrze zrozumiec to co innego 1.2 ohv i cih.Rozebralem kiedys kadetta gt/e i z niego "pobralem" zwrotnice,zeby sprawe Ci ulatwic napisalem,ze takie same sa w mancie/asconie ale tylko w takiej z cih-em.Daje sobie uciac pindola za to,ze dol i gora sworznie sa wieksze w kadettcie c z cih-em.

rafal_b
Posty: 324
Rejestracja: 12 października 2009, 11:28
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: rafal_b » 02 marca 2010, 12:13

A mógłby jeszcze ktoś napisać jakie manewry, zakupy i znaleziska należy poczynić, aby połączyć gruby most od innego modelu (Ascona/Manta(A/B)/GT) ze skrzynią 4ką od CIHa (Ascona) ? Chodzi mi o wał napędowy, podporę wału, obudowę pomiędzy mostem a podporą. Zostają z 1.2, należy wziąć od Manty, może od jakiegoś specjalnego modelu ? Co pasuje bez przerabiania, co pasuje po przerobieniu/skróceniu, a co nie podejdzie wcale ?
Rafał



Wróć do „Silniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości