Strona 2 z 3
Re: 2.0 SR
: 03 kwietnia 2012, 18:37
autor: czaroodziej1
Ja od kilku ładnych latek jestem "fanem" 2,2 CIH wytrzymałość taka sama jak 2,0 (czego nie można powiedzieć o 2,4) ... bazowo 115ps które za takie samą kaskę podniesiesz jak w 2,0... masz obecnie 70-90ps dodasz pare kucy i wspomnisz moje słowa ze za niedługo 5-6 miechów będziesz chciał więcej koników pod maska...
Re: 2.0 SR
: 03 kwietnia 2012, 21:02
autor: ka+kadett
2.4 to był mój pierwszy pomysł ,ale stwierdziłem że nie chce pod maską przepływomierzy ,komputerków i makaronu z okablowania ,najlepszy dla ucha będzie kwartet trąbkowy
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
a wyjściowa różnica 25 koni będzie nieistotna.Kasa wiadomo ,ale czy budowanie takiego auta ma coś wspólnego ze zdrowym rozsądkiem
Re: 2.0 SR
: 03 kwietnia 2012, 21:36
autor: junioross
Re: 2.0 SR
: 03 kwietnia 2012, 21:39
autor: krecik
Re: 2.0 SR
: 03 kwietnia 2012, 21:41
autor: moćk
ka+kadett, kupiłeś w końcu Asconę SR na swap, która była ostatnio na allegro?
Re: 2.0 SR
: 03 kwietnia 2012, 22:32
autor: junioross
Re: 2.0 SR
: 03 kwietnia 2012, 22:42
autor: krecik
czyli się nie znam, wybacz
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Re: 2.0 SR
: 04 kwietnia 2012, 00:03
autor: stember
Ascona choć dostała w tyłek na prostej w zakrętach robi wrażenie.Sorki za moje smiałe spostrzeżenie ale dłonie w układzie 12.01 są najlepsze.Zawsze liczy sie wynik.
Re: 2.0 SR
: 04 kwietnia 2012, 03:02
autor: czaroodziej1
Re: 2.0 SR
: 04 kwietnia 2012, 17:48
autor: junioross
Re: 2.0 SR
: 04 kwietnia 2012, 18:23
autor: czaroodziej1
Re: 2.0 SR
: 04 kwietnia 2012, 18:45
autor: junioross
ale tak jak napisał ka-kadett moc jaką chce osiągnąć to 130-150 PS - więc moim zdaniem 2.4 jest najtańszym i najprostszym sposobem do uzyskanie takiej mocy z 4-o cylindrowego CIH'a.
Tak poza tematem to koszt uzyskania z 2.2 ok 225KM to koszt pewnie 5-7 tyś zł więc nie wiem czy to nie przerost formy nad treścią.
Re: 2.0 SR
: 04 kwietnia 2012, 23:15
autor: czaroodziej1
nie do końca... mając już weberki zmieniasz praktycznie wałek np. na 328+ sprężynki zaworowe i kolektor wydechowy na 4-1 bo takowy lepiej pasuje do silnika co się będzie kręcił na 8500 więc do już wydanej kasy dodaj te koszta... no może jeszcze jakieś kółeczko regulowane do rozrządu i jakaś obróbka głowicy...
tak więc nie jest to jakiś "kosmos"...
Poza tym są tacy co nie chcą mieć silnika z innych lat niż jest pojazd i nie pasi im silnik 2,0 16V czy też 3,0 24V
Re: 2.0 SR
: 05 kwietnia 2012, 00:13
autor: junioross
Re: 2.0 SR
: 05 kwietnia 2012, 03:00
autor: marianpsyho
jeszcze łatwiej wsadzić kompressor z mercedesa jakiegos EATONa z kołem pasowym