2.0 SR
- czaroodziej1
- Posty: 172
- Rejestracja: 05 maja 2011, 11:40
- Marka: opel manta xxl
- Silnik: 2,2 cih 195ps
- Rok produkcji: 1986
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: W-wa
Re: 2.0 SR
Ja od kilku ładnych latek jestem "fanem" 2,2 CIH wytrzymałość taka sama jak 2,0 (czego nie można powiedzieć o 2,4) ... bazowo 115ps które za takie samą kaskę podniesiesz jak w 2,0... masz obecnie 70-90ps dodasz pare kucy i wspomnisz moje słowa ze za niedługo 5-6 miechów będziesz chciał więcej koników pod maska...
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 25 maja 2011, 19:00
- Marka: opel
- Silnik: 1.2+1L.
- Rok produkcji: 1973
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Re: 2.0 SR
2.4 to był mój pierwszy pomysł ,ale stwierdziłem że nie chce pod maską przepływomierzy ,komputerków i makaronu z okablowania ,najlepszy dla ucha będzie kwartet trąbkowy a wyjściowa różnica 25 koni będzie nieistotna.Kasa wiadomo ,ale czy budowanie takiego auta ma coś wspólnego ze zdrowym rozsądkiem
- moćk
- Posty: 714
- Rejestracja: 16 czerwca 2007, 13:18
- Marka: Opel
- Silnik: 3.0 V6
- Rok produkcji: 1979
- Lokalizacja: Płock
Re: 2.0 SR
ka+kadett, kupiłeś w końcu Asconę SR na swap, która była ostatnio na allegro?
- krecik
- Posty: 274
- Rejestracja: 30 lipca 2011, 22:29
- Marka: Opel
- Silnik: 2.0 16v
- Rok produkcji: 1974
- Lokalizacja: WuWuA
Re: 2.0 SR
czyli się nie znam, wybacz
- stember
- Posty: 160
- Rejestracja: 05 listopada 2011, 16:45
- Marka: opel
- Silnik: juz 2.0
- Rok produkcji: 75
- Gadu-Gadu: 0
Re: 2.0 SR
Ascona choć dostała w tyłek na prostej w zakrętach robi wrażenie.Sorki za moje smiałe spostrzeżenie ale dłonie w układzie 12.01 są najlepsze.Zawsze liczy sie wynik.
- czaroodziej1
- Posty: 172
- Rejestracja: 05 maja 2011, 11:40
- Marka: opel manta xxl
- Silnik: 2,2 cih 195ps
- Rok produkcji: 1986
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: W-wa
- czaroodziej1
- Posty: 172
- Rejestracja: 05 maja 2011, 11:40
- Marka: opel manta xxl
- Silnik: 2,2 cih 195ps
- Rok produkcji: 1986
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: W-wa
- junioross
- Posty: 599
- Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
- Marka: Opel
- Silnik: c24ne
- Rok produkcji: 1971
- Lokalizacja: Warszawa
Re: 2.0 SR
ale tak jak napisał ka-kadett moc jaką chce osiągnąć to 130-150 PS - więc moim zdaniem 2.4 jest najtańszym i najprostszym sposobem do uzyskanie takiej mocy z 4-o cylindrowego CIH'a.
Tak poza tematem to koszt uzyskania z 2.2 ok 225KM to koszt pewnie 5-7 tyś zł więc nie wiem czy to nie przerost formy nad treścią.
Tak poza tematem to koszt uzyskania z 2.2 ok 225KM to koszt pewnie 5-7 tyś zł więc nie wiem czy to nie przerost formy nad treścią.
- czaroodziej1
- Posty: 172
- Rejestracja: 05 maja 2011, 11:40
- Marka: opel manta xxl
- Silnik: 2,2 cih 195ps
- Rok produkcji: 1986
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: W-wa
Re: 2.0 SR
nie do końca... mając już weberki zmieniasz praktycznie wałek np. na 328+ sprężynki zaworowe i kolektor wydechowy na 4-1 bo takowy lepiej pasuje do silnika co się będzie kręcił na 8500 więc do już wydanej kasy dodaj te koszta... no może jeszcze jakieś kółeczko regulowane do rozrządu i jakaś obróbka głowicy...
tak więc nie jest to jakiś "kosmos"...
Poza tym są tacy co nie chcą mieć silnika z innych lat niż jest pojazd i nie pasi im silnik 2,0 16V czy też 3,0 24V
tak więc nie jest to jakiś "kosmos"...
Poza tym są tacy co nie chcą mieć silnika z innych lat niż jest pojazd i nie pasi im silnik 2,0 16V czy też 3,0 24V
- marianpsyho
- Posty: 321
- Rejestracja: 12 stycznia 2011, 20:10
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: 2.0 SR
jeszcze łatwiej wsadzić kompressor z mercedesa jakiegos EATONa z kołem pasowym
przedni napęd jest dla dzieci i starców !!! a kobiety prawa jazdy nie powinny mieć
Opel Ascona A 1,2 2d
Opel Omega Caravan 3.0 24v
Opel Senator CD 3.0 24v
Opel Ascona A 1,2 2d
Opel Omega Caravan 3.0 24v
Opel Senator CD 3.0 24v
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości