OPEL VECTRA A C20NE

MUCHOMOREK
Posty: 3
Rejestracja: 13 lutego 2013, 19:54
Marka: Opel
Silnik: 2.0i KAT
Rok produkcji: 1990

OPEL VECTRA A C20NE

Postautor: MUCHOMOREK » 24 czerwca 2013, 22:09

Witam
Jestem tu nowy, posiadam VECTRĘ A z 90r z silnikiem C20NE , i mam takie pytanie : czy jest możliwość połączenia istniejącego bloku C20NE z głowicą C20XE (dołożenie do istniejącego NE 16 zaworów - czyli pozostawieniu wszystkich czujników na swoich miejscach, przełożeniu rozdzielacza zapłonu, i zgraniu kolektorów i rozrządu z resztą ustrojstwa i czy by takie coś dało jakiś efekt?Pozdrawiam wszystkich:)I czekam niecierpliwie na odpowiedzi.Z góry wielkie dzięki:)


Awatar użytkownika
stember
Posty: 160
Rejestracja: 05 listopada 2011, 16:45
Marka: opel
Silnik: juz 2.0
Rok produkcji: 75
Gadu-Gadu: 0

Re: OPEL VECTRA A C20NE

Postautor: stember » 24 czerwca 2013, 22:46

Można to zrobić tylko dół silnika c20ne jest słabszy to znaczy,ma mniejsze panewki ,tloki maja wglebienia przez co jest mniejsza kompresja,koło zamachowe przykrecone jest na 6 srob.kompletnie nie opłacalna sztuka.

zielus
Posty: 508
Rejestracja: 05 grudnia 2008, 16:22
Marka: Opel
Silnik: c30NE/1,2s/c20xe/c18xe
Rok produkcji: 1979/1976/1992/1993
Gadu-Gadu: 8719205
Lokalizacja: Orchowo/Poznań

Re: OPEL VECTRA A C20NE

Postautor: zielus » 24 czerwca 2013, 22:47

A doły przypadkiem nie są takie same?
Żyje się po to żeby jeździć...Jeździ się po to aby żyć...

Awatar użytkownika
Qbasslodz
Posty: 1213
Rejestracja: 12 marca 2008, 10:32
Lokalizacja: łódz

Re: OPEL VECTRA A C20NE

Postautor: Qbasslodz » 24 czerwca 2013, 23:07

Same gołe bloki zdaje się sa identyczne.Różnice sa w wale , korbach i tłokach.

MUCHOMOREK
Posty: 3
Rejestracja: 13 lutego 2013, 19:54
Marka: Opel
Silnik: 2.0i KAT
Rok produkcji: 1990

Re: OPEL VECTRA A C20NE

Postautor: MUCHOMOREK » 25 czerwca 2013, 13:03

Czyli trochę to skomplikowane?OK Dzięki za podpowiedzi:)Pozdrawiam

MUCHOMOREK
Posty: 3
Rejestracja: 13 lutego 2013, 19:54
Marka: Opel
Silnik: 2.0i KAT
Rok produkcji: 1990

Re: OPEL VECTRA A C20NE

Postautor: MUCHOMOREK » 27 czerwca 2013, 12:33

Czyli taniej by mi wyszło zrobić kapitalny remont tego co mam??Ogólnie nie narzekam tylko ostatnio ze znajomym rozmawiałem na ten temat i tak pomyślałem że zapytam się tu na forum może ktoś się lepiej zna ode mnie.Bo czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą i myślałem że jak to będzie już rozebrane to coś by takiego przekombinował:)



Wróć do „Silniki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości