nowe serwo w asconie dawca - omega b v6
auto zdecydowanie lepiej reaguje na pedal hamulca ale...
czy kolejnosc podlaczenia przewodow ma jakiekolwiek znaczenie ? ( tylko 2 wyjscia z pompy ) ktory gdzie... ?
nie mialem problemow z odpowietrzeniem tylu, dziwne ale pedal hamulca opada tylko do polowy podczas odpowietrzania przodu...
lewe przednie kolo hamuje zdecydowanie szybciej niz reszta... czy moze miec na to wplyw zastosowanie trojnika ( lewy przewod jest conajmniej 3 razy krotszy od prawego)
zmiana serwa na serwo z omegi B V6
- lukas
- Posty: 153
- Rejestracja: 26 czerwca 2007, 07:06
- Marka: opel
- Silnik: 3.0 v6
- Rok produkcji: 1979
- Gadu-Gadu: 2466936
- Lokalizacja: Bydgoszcz-Edinburgh
- Kontaktowanie:
zmiana serwa na serwo z omegi B V6
pozdr - Lukas
Widzę, że nie ściemniasz z robotą
Pompa podłączona na moje dobrze...przód z przodu. Trójnik nie powinien mieć wpływu na rozdział sił hamowania, bo płyn hamulcowy nie jest ściśliwy (przynajmniej nie pod wpływem ciśnień rzędu 2-3MPa). Możesz mieć źle odpowietrzony układ koła PP. U mnie pojawił się podobny efekt po malowaniu serwa...nie odpowietrzałem układu po tym zabiegu. A co do opadania pedału do połowy...tłumaczyłbym to tym, że skoro pompa jest dwu-sekcyjna i obie tłoczą równo, to po "zaparciu" tylnych okładzin, sekcja tylna pompy będzie utrudniać dociśnięcie przodu, czego efektem będzie "pedał w połowie". Podobne zjawisko występuje w przypadku zaciśnięcia przewodu tylnego hamulca...pedał jest twardy praktycznie od samej góry, a przód staje dęba od razu.
Pompa podłączona na moje dobrze...przód z przodu. Trójnik nie powinien mieć wpływu na rozdział sił hamowania, bo płyn hamulcowy nie jest ściśliwy (przynajmniej nie pod wpływem ciśnień rzędu 2-3MPa). Możesz mieć źle odpowietrzony układ koła PP. U mnie pojawił się podobny efekt po malowaniu serwa...nie odpowietrzałem układu po tym zabiegu. A co do opadania pedału do połowy...tłumaczyłbym to tym, że skoro pompa jest dwu-sekcyjna i obie tłoczą równo, to po "zaparciu" tylnych okładzin, sekcja tylna pompy będzie utrudniać dociśnięcie przodu, czego efektem będzie "pedał w połowie". Podobne zjawisko występuje w przypadku zaciśnięcia przewodu tylnego hamulca...pedał jest twardy praktycznie od samej góry, a przód staje dęba od razu.
Re: hamulce...
Witam
Mam dylemat czy mocowanie hamulców przednich w asconie b jest takie samo jak w kadecie c, a co za tym idzie czy podejdą na przód przebudowane do kadetta c zaciski z astry gsi ,tarcza 256 wentylowana.
pilne ponieważ chce kopić taki zestaw od kolegi z forum.
Mam dylemat czy mocowanie hamulców przednich w asconie b jest takie samo jak w kadecie c, a co za tym idzie czy podejdą na przód przebudowane do kadetta c zaciski z astry gsi ,tarcza 256 wentylowana.
pilne ponieważ chce kopić taki zestaw od kolegi z forum.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości