zaro wkleje fotki...
...albo jednak nie, bo gdzieś je zapodziałem.. to może tak najprościej...
1) podpora mostu/mocowanie do kasty, łączące most z wałem - jest inna w Asconie B/MancieB niż w Kadziu, najłatwiej wziąść mocowanie od mostu Kadett'a w jedną rękę, a te od Ascony/Manty w drugą
wtedy rozwiązanie samo przyjdzie, trzeba uciąć mocowanie na odpowiednią długość, nawiercic dziury pod śruby i przez otwory wzmacniające w podporze od Ascony/Manty wkładamy śruby mocujące i przykręcamy do budy auta
2) śruba mocująca drążek panharda - stabilizator za mostem - jest z drugiej strony (odwrotnie w porównaniu do Kadettowego mostu) - należy ją wykręcić i przełożyć na dobrą/właściwą stronę
3) reszta pasujebez przeróbek - mocowania amorów, miejsca ułożenia sprężyn itd...
w poniedziałek postaram się zrobić fotki poglądowe i rozrysuje co i jak, a potem wrzuce tutaj