Strona 7 z 7
Re: Kadett C - Tylny MOST od Manty/Ascony
: 25 czerwca 2018, 11:52
autor: mjeci0
witajcie, mam pytanie a nawet dwa, pierwsze czy mosty z rekorda d/e siadaja do kadetta c? szperajac po necie ciezko uzyskac jednoznaczna informacje, oprocz tego ze szpery aftermarketowe sa takie same dla rekorda, manty, ascony i kadetta.
Drugie, jaka jest granica wytrzymalosci duzych mostow z manty ascony rekorda? 300km+ /350nm udzwigna ze szpera?
Re: Kadett C - Tylny MOST od Manty/Ascony
: 26 czerwca 2018, 09:01
autor: junioross
Mosty z opli, które wymieniłeś są szersze od tego z kadetta. Poza tym na dłuższą metę mogą nie wytrzymać współpracy jednostką napędową, którą planujesz.
Polecam Ci adaptację mostu z volvo 240, którego szerokość jest bardzo podobna do oryginalnego mostu z kadetta. Te 300KM i 300Nm nie zrobi na nim najmniejszego wrażenia. Kolejnym argumentem jest to, że zakup mostu ze szperą jest jak najbardziej realny i możliwy, bo to nie taki święty grall jak oplowskie mosty z blokadą.
Co do montażu to trzeba w to włożyć trochę inwencji ale nie jest to nic skomplikowanego i do ogarnięcia.
Re: Kadett C - Tylny MOST od Manty/Ascony
: 02 lipca 2018, 22:54
autor: mjeci0
a most "mantowy" polegnie na polosiach, dyfrze, czy przelozeniu glownym? volvo chyba jest tylko na 5 srub :/ a kola juz mam 4x100
Re: Kadett C - Tylny MOST od Manty/Ascony
: 03 lipca 2018, 00:52
autor: junioross
Pękają wielokliny półosi albo satelity.
Co do mostu z volvo to każdy w miarę rozgarnięty tokarz bez problemu przerobi Ci rozstaw na 4x100.
Re: Kadett C - Tylny MOST od Manty/Ascony
: 01 listopada 2019, 18:26
autor: azazel_
Jaka może być górna granica wytrzymałości wąskiego mostu od manty 2.0 z oryginalną nową do niego przeznaczoną szperą?