Kadett C - Tylny MOST od Manty/Ascony

Wszystko co dotyczy skrzyni biegów, mostów
Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 06 lutego 2008, 01:19

tekst źródłowy:
C20NET


Awatar użytkownika
tomi0705
Posty: 84
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 10:07
Marka: opel
Silnik: c20xe,cih
Rok produkcji: 1977
Gadu-Gadu: 7430938
Lokalizacja: kraków/zakrzowiec
Kontaktowanie:

Postautor: tomi0705 » 06 lutego 2008, 22:32

nie sztuka jest zabić owada przednią szybą,,,sztuka zrobić to boczną :]

Awatar użytkownika
Laszczak
Posty: 92
Rejestracja: 02 lutego 2010, 01:34
Marka: Opel S0MALIA
Silnik: z dumą 1,2S
Rok produkcji: 1975
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Śląsk

Re: Tylny MOST od Manty/Ascony w Kadett C

Postautor: Laszczak » 25 stycznia 2012, 20:51

Powie mi ktoś jakie mam przełożenie w moście w którym oznaczenia na dużym kole zębatym są:
78'2 288870/- 9'35 MU
lub co to oznacza z jakiego silnika pochodzi oryginalnie.
Most jest gruby pochodzi z wersji Kadett C City

Awatar użytkownika
czaroodziej1
Posty: 172
Rejestracja: 05 maja 2011, 11:40
Marka: opel manta xxl
Silnik: 2,2 cih 195ps
Rok produkcji: 1986
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: W-wa

Re: Tylny MOST od Manty/Ascony w Kadett C

Postautor: czaroodziej1 » 25 stycznia 2012, 22:09

Jeśli widzisz napisy na kole zębatym to i widać zęby policzyć jedne i drugie... podzielić i masz przełożenie ;)

Awatar użytkownika
ciupex
Posty: 124
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 20:23
Lokalizacja: kamień pomorski

Re: Tylny MOST od Manty/Ascony w Kadett C

Postautor: ciupex » 28 stycznia 2012, 11:28

3,89

Awatar użytkownika
Laszczak
Posty: 92
Rejestracja: 02 lutego 2010, 01:34
Marka: Opel S0MALIA
Silnik: z dumą 1,2S
Rok produkcji: 1975
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Śląsk

Re: Tylny MOST od Manty/Ascony w Kadett C

Postautor: Laszczak » 28 stycznia 2012, 21:55

Dzięki sprawdziłem zgadza się 3,888888 = 3,89

Awatar użytkownika
junioross
Posty: 599
Rejestracja: 15 lipca 2008, 15:43
Marka: Opel
Silnik: c24ne
Rok produkcji: 1971
Lokalizacja: Warszawa

Re: Tylny MOST od Manty/Ascony w Kadett C

Postautor: junioross » 28 stycznia 2012, 22:22

Całkiem korzystne przełożenie :)

Awatar użytkownika
Laszczak
Posty: 92
Rejestracja: 02 lutego 2010, 01:34
Marka: Opel S0MALIA
Silnik: z dumą 1,2S
Rok produkcji: 1975
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Śląsk

Re: Tylny MOST od Manty/Ascony w Kadett C

Postautor: Laszczak » 30 stycznia 2012, 00:45

Dzięki! Teraz jeszcze szukam mocowań amorów razem z cała blachą na której siedzi sprężyna aby przerobić na Limo Coupe z City. Może ma ktoś coś takiego na zbyciu?

Awatar użytkownika
adamczakt
Posty: 177
Rejestracja: 08 września 2007, 01:38
Lokalizacja: Strzelno

Re: Tylny MOST od Manty/Ascony w Kadett C

Postautor: adamczakt » 30 stycznia 2012, 20:26

viewtopic.php?f=12&t=1676&start=30

qubass i borys maja takie cos szukaj w linku powyzej.

Awatar użytkownika
Laszczak
Posty: 92
Rejestracja: 02 lutego 2010, 01:34
Marka: Opel S0MALIA
Silnik: z dumą 1,2S
Rok produkcji: 1975
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Śląsk

Re: Tylny MOST od Manty/Ascony w Kadett C

Postautor: Laszczak » 13 lutego 2012, 22:21

Dzięki za info zamówiłem na motoapteka nowe. Większość używek nie jest za rewelacyjne.
Jak dojdzie to coś więcej napisze o jakości towaru.

Awatar użytkownika
Laszczak
Posty: 92
Rejestracja: 02 lutego 2010, 01:34
Marka: Opel S0MALIA
Silnik: z dumą 1,2S
Rok produkcji: 1975
Gadu-Gadu: 0
Lokalizacja: Śląsk

Re: Tylny MOST od Manty/Ascony w Kadett C

Postautor: Laszczak » 11 marca 2012, 02:15

Jest OK Wyrób szybka wysyłka Polecam. Blach gruba przetłoczenia też OK myślę że długo posłuży. POLECAM !!!

Awatar użytkownika
kogan77
Posty: 357
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
Marka: Opel
Silnik: 1.8 S
Rok produkcji: 1976
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontaktowanie:

Re: Kadett C - Tylny MOST od Manty/Ascony

Postautor: kogan77 » 23 września 2016, 11:04

Chyba coś robię źle.

Włożyłem most od Manty B 2.0
Jak widać zamiast bębna są już tarcze - ot taka moja fanaberia.
Zamiast Panharda są drążki Watta.

Po umieszczenie tego wszystkiego na sprężynach -60 ( ale to nieistotne na jakich ) pozostał mi problem podłączenia tego ( kolor czerwony ) stabilizatora mostu. W Kadecie C oryginalny most ma go odwrotnie.
Jak i do czego mam to podłączyć ?
Widać tam w tle jakieś uchwytki mojej roboty, ale nie sięgają i nie są osiowo z główka stabilizatora.

Jak dalej pokierować pracami?

HELP !!!



http://www.heliotrak.pl
No cóż..... konstruuję układy nadążne za słońcem.

Viva la fotovoltaika !!!!

Czaki
Posty: 509
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 20:13
Lokalizacja: poznań

Re: Kadett C - Tylny MOST od Manty/Ascony

Postautor: Czaki » 23 września 2016, 14:51

Ja bym do mostu o manty dospawał mocowania takie jak były przy moście od kadetta i zrobił o tak jak w oryginale. Albo możesz też kombinować z mocowaniami do nadwozia ale trzeba bedzie wszystko dobrze zwymiarować zeby gdzieś nie tarło jak zawieszenie będzie pracować.

Awatar użytkownika
kogan77
Posty: 357
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
Marka: Opel
Silnik: 1.8 S
Rok produkcji: 1976
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontaktowanie:

Re: Kadett C - Tylny MOST od Manty/Ascony

Postautor: kogan77 » 24 września 2016, 07:44

W sumie racja z tym dospawaniem. Kłopot w tym, że zostały mi tylko gumki. Uchwyty wyszły wraz z mostem od 1.2 do Łodzi.

Dzięki na naprowadzenie.
Zawsze kombunuję nie w tę stronę co trzeba. :mrgreen:
http://www.heliotrak.pl
No cóż..... konstruuję układy nadążne za słońcem.

Viva la fotovoltaika !!!!

Czaki
Posty: 509
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 20:13
Lokalizacja: poznań

Re: Kadett C - Tylny MOST od Manty/Ascony

Postautor: Czaki » 27 września 2016, 14:01

takie coś powinno się łatwo dorobić. Ino trza dobrze zwymiarować. Jak coś służę pomocą. Ale najpierw popytaj, bo może ktoś ma na zbyciu z jakiegoś złomiastego mostu.



Wróć do „Układ napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości