Kadett C - Tylny MOST od Manty/Ascony

Wszystko co dotyczy skrzyni biegów, mostów
Awatar użytkownika
Kaspadakis
Posty: 207
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 00:54
Marka: Opel
Silnik: 1.9NE
Rok produkcji: 1975
Gadu-Gadu: 4246222
Lokalizacja: LDZ

Postautor: Kaspadakis » 24 czerwca 2007, 14:42

Tyle ze wiekszosc mostow od 1.6 rozni sie tylko przelozeniem, grubosc polosiek jest ta sama wiec zabieg chyba niedokonca pozadany :!:


Awatar użytkownika
ciupex
Posty: 124
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 20:23
Lokalizacja: kamień pomorski

Postautor: ciupex » 24 czerwca 2007, 23:18

wedlug moich obliczen most od manty/ascony b jest szerszy o 4,5 cm na strone, poza tym gniazda sprezyn w mancie sa rozstawione weziej o 1,5 cm przez co sprezyny beda ustawione pod skosem, przy moscie od manty a rozstaw sprezyn tez jest wezszy a most jest szerszy od kadettowego o 1cm na strone , mozna na takich mostach jezdzic jednak ja wybralem inna droge...
dalem most do tokarza ktory zwezil korpus do wymiaru kadettowego skrocil polosie, a mocowania sprezyn odcielem i przyspawalem wedlug wymiarow z kadetta koszt operacji 400 (tokarz) +150 most + kupa roboty
mellin's jak masz kadiego z duzym mostem za 1000 to go lykaj bez namyslu!!!
u gory most 1,2
na dole zwezony most z manty

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 25 czerwca 2007, 10:53

ciupex, w którym miejscu dokładnie został zwężony korpus mostu? Czy to co wyszło będzie wytrzymałe? ;/
C20NET

Awatar użytkownika
Flave
Posty: 302
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 17:29
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Flave » 25 czerwca 2007, 16:50

Juz ktorys raz slysze o takim rozwiazaniu...fajna sprawa,szczegolnie ,ze jest deficyt na mosty od kadetta c 2.0.

Jaki koszt takiej operacji?

Awatar użytkownika
Mrozu
Posty: 287
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 22:36
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Mrozu » 25 czerwca 2007, 16:59

550 plus kupa roboty :P napisal :) mnie rowniez sie pomysl podoba tylko martwi jedno, czy to wytrzyma :) ale ja sie nie znam :P

Awatar użytkownika
Flave
Posty: 302
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 17:29
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Flave » 25 czerwca 2007, 17:13

O faktycznie ...sorry :oops:

Awatar użytkownika
ciupex
Posty: 124
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 20:23
Lokalizacja: kamień pomorski

Postautor: ciupex » 25 czerwca 2007, 19:08

most byl ciety i spawany ok 10 cm od korpusu mechanizmu roznicowego - widac delikatne zgrubienia na zdjeciu w srodek wstawione tuleje
mozna tez podobno nagrzac korpus w miejscach mocowania tulei , wyciagnac je i skrocic, ale jeszcze tego nie przerabialem
u jacka w pomaranczowym limo c20xe taki most jezdzi juz rok
ja na swoim zrobilem ok 1000 km poza tym , ze go slychac, bez zadnych problemow
jechalem ponad 200 po nienajlepszej drodze i wytrzymal , dam znac jak sie rozleci ( jak jeszcze bede mogl)

Awatar użytkownika
Mrozu
Posty: 287
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 22:36
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Mrozu » 25 czerwca 2007, 19:32

miejmy nadzieje ze sie nie rozleci :)

Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 27 czerwca 2007, 13:00

Jak sprawdzis przełożenie mostu bo mam niby od manty :?:
Kadetta B Coupe Rallye 1.1 SR!

Awatar użytkownika
Forest
Posty: 246
Rejestracja: 12 czerwca 2007, 11:42
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Forest » 27 czerwca 2007, 13:17

bardziej chodzi o to z jakiego silnika, niż o to ze od Manty - musisz policzyć obroty z przodu mostu (miejsce mocowania wału) w stosunku do obrotów koła w tym czasie (albo odwrotnie :roll: ) no albo rozebrać i policzyć zęby ;) ... tak teoretycznie :D
"§1.3. Korzystanie z forum to przywilej, a nie prawo!"

Awatar użytkownika
kiczort
Posty: 47
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 10:33
Lokalizacja: Pelplin

Postautor: kiczort » 27 czerwca 2007, 16:31

"OPEL KADETT C LIMO 2.0 16V"
"OPEL KADETT C CARAVAN 1.2" - SPRZEDANY
"YAMAHA YZF-R1 2005" - SPRZEDANA
DUPOWÓZ - AUDI S8

Awatar użytkownika
Forest
Posty: 246
Rejestracja: 12 czerwca 2007, 11:42
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Forest » 28 czerwca 2007, 06:56

"§1.3. Korzystanie z forum to przywilej, a nie prawo!"

Awatar użytkownika
kiczort
Posty: 47
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 10:33
Lokalizacja: Pelplin

Postautor: kiczort » 28 czerwca 2007, 11:33

forest przeczytaj jeszcze raz moja wypowiedz :shock:

jak to powiadaja w szkolach "czytaj ze zrozumieniem"
jak bys zauwazyl to wlasnie cytowalem slowa ciupexa i twierzde ze most z manty a ma taki sam rozstaw co kadett C bo wlasnie na takim moscie przelatalem te 60 tys km. i jakos nie zauwazylem roznicy w ustawieniu sprezyn.

tak wiec jeszcze raz namawiam do przeczytania tekstu :roll:

ps. a co do mostu to trzeba czasami szukac ( mnie kosztowal 180zl + 160zl za przesylke :))
"OPEL KADETT C LIMO 2.0 16V"
"OPEL KADETT C CARAVAN 1.2" - SPRZEDANY
"YAMAHA YZF-R1 2005" - SPRZEDANA
DUPOWÓZ - AUDI S8

Awatar użytkownika
Krisu
Posty: 277
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 10:53
Lokalizacja: z Łodzi

Postautor: Krisu » 28 czerwca 2007, 18:32


Awatar użytkownika
ciupex
Posty: 124
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 20:23
Lokalizacja: kamień pomorski

Postautor: ciupex » 28 czerwca 2007, 19:15




Wróć do „Układ napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości