Kadett C - Tylny MOST od Manty/Ascony

Wszystko co dotyczy skrzyni biegów, mostów
Awatar użytkownika
Forest
Posty: 246
Rejestracja: 12 czerwca 2007, 11:42
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Forest » 29 czerwca 2007, 07:45

"§1.3. Korzystanie z forum to przywilej, a nie prawo!"


Awatar użytkownika
ciupex
Posty: 124
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 20:23
Lokalizacja: kamień pomorski

Postautor: ciupex » 01 lipca 2007, 22:26

manta a


kadett 1,2



przy okazji gdzie odczytac przelozenie mostu

Awatar użytkownika
Marcin_CQP
Posty: 549
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 22:22
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Marcin_CQP » 12 lipca 2007, 18:24

oo, widze ze ten temacik tez sie mnie tyczy :-D Dodam zatem info od siebie, rowniez mam most od manty 2.0 , u mnie nic nie przerabiane ani w moscie ani w nadkolach(jezdze na ATS 7' ET 20 ) i na tych felgach nie wystaje kolo bardzo strasznie, minimalne rozpompowanie nadkola oryginalnego calkowicie zamskuje to co przesadznie wystaje co do zmiany mostu nie am zadnych weikszych problemow, gniazda sperezyn maja troszke inny rozstaw niz w kadecie ale mozna to olac, jest to tak znikome. Wiecej uwagi nalezy przylozyc do ladnego ustawienia mostu w srodku auta za pomoca drazka stabilizatora odpowiednio skorconego lub z zamontowana sruba rzymska, zycze udanych przerobek, ja zrobilem tak w 2 autach i oba do tej pory jezdza prosto hehe

Awatar użytkownika
kogan77
Posty: 357
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
Marka: Opel
Silnik: 1.8 S
Rok produkcji: 1976
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontaktowanie:

Postautor: kogan77 » 13 lipca 2007, 08:00

Co to jest do cholery ta "Śruba rzymska" ?????
Jak to wygląda??
Jakiś szkic merytoryczny proszę !!!

Sorry za uniesienie :mrgreen:

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 13 lipca 2007, 08:11

C20NET

Awatar użytkownika
kogan77
Posty: 357
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
Marka: Opel
Silnik: 1.8 S
Rok produkcji: 1976
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontaktowanie:

Postautor: kogan77 » 13 lipca 2007, 09:49

Dzięki :mrgreen:




P.S Bez komentarza........ :oops:

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 20 lipca 2007, 10:44

tu przykładowa instalacja w kadecie
C20NET

Awatar użytkownika
Flave
Posty: 302
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 17:29
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Flave » 21 lipca 2007, 10:21


Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 21 lipca 2007, 11:18

C20NET

Awatar użytkownika
Forest
Posty: 246
Rejestracja: 12 czerwca 2007, 11:42
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Forest » 23 lipca 2007, 12:10

niekiedy pytania potrafią powalić...
"§1.3. Korzystanie z forum to przywilej, a nie prawo!"

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 405
Rejestracja: 03 lipca 2007, 09:41
Lokalizacja: z Gdańska w Elblągu

Postautor: jarek » 24 lipca 2007, 08:16


Awatar użytkownika
kogan77
Posty: 357
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
Marka: Opel
Silnik: 1.8 S
Rok produkcji: 1976
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontaktowanie:

Postautor: kogan77 » 24 lipca 2007, 12:48


Awatar użytkownika
Flave
Posty: 302
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 17:29
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Flave » 24 lipca 2007, 22:57


Awatar użytkownika
wojtek_wro
Posty: 122
Rejestracja: 24 czerwca 2007, 21:26
Marka: opel
Silnik: 2.2
Rok produkcji: 1977
Lokalizacja: wrocław
Kontaktowanie:

Postautor: wojtek_wro » 27 lipca 2007, 22:33

kadett c limo---->>

poszukiwane obrysówki na pas i progi ;]

Awatar użytkownika
kiczort
Posty: 47
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 10:33
Lokalizacja: Pelplin

Postautor: kiczort » 27 lipca 2007, 22:48

"OPEL KADETT C LIMO 2.0 16V"
"OPEL KADETT C CARAVAN 1.2" - SPRZEDANY
"YAMAHA YZF-R1 2005" - SPRZEDANA
DUPOWÓZ - AUDI S8



Wróć do „Układ napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości