Kadett C - Tylny MOST od Manty/Ascony

Wszystko co dotyczy skrzyni biegów, mostów
Awatar użytkownika
kogan77
Posty: 357
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
Marka: Opel
Silnik: 1.8 S
Rok produkcji: 1976
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontaktowanie:

Kadett C - Tylny MOST od Manty/Ascony

Postautor: kogan77 » 22 czerwca 2007, 07:54

Czy którys z kolegów miałby jakiekolwiek materiały (fotki/opisy) dotyczące zmiany mostu na wytrzymalszy w kadett C Limo ??
Mam jedno podejście i nie chciałbym tego spaprać !!!

:mrgreen:
Pozdrawiam.[shadow=red][/shadow]


Awatar użytkownika
kogan77
Posty: 357
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
Marka: Opel
Silnik: 1.8 S
Rok produkcji: 1976
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontaktowanie:

Most

Postautor: kogan77 » 22 czerwca 2007, 07:58

Wiem, że temat wielokrotnie był "piłowany" ale nigdzie nie znalazłem wskazówek w postaci zdjęcia z naniesionymi w PAINT strzałkami i opisem " tu przespawaj 3cm w lewo, a tu utnij i wyrzuć" :mrgreen:

Łopatologicznie Panowie.....łopatologicznie :twisted:

Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 22 czerwca 2007, 09:09

podpianam się zakładam mantowski 2.0 i trza wiedzieć co gdzie jak!

Łopatologicznie Panowie.....łopatologicznie :mrgreen: ja strawie wszystko nawet szkice łopata w PAINT :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Forest
Posty: 246
Rejestracja: 12 czerwca 2007, 11:42
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Forest » 22 czerwca 2007, 12:01

zaro wkleje fotki...
...albo jednak nie, bo gdzieś je zapodziałem.. to może tak najprościej...
1) podpora mostu/mocowanie do kasty, łączące most z wałem - jest inna w Asconie B/MancieB niż w Kadziu, najłatwiej wziąść mocowanie od mostu Kadett'a w jedną rękę, a te od Ascony/Manty w drugą ;) wtedy rozwiązanie samo przyjdzie, trzeba uciąć mocowanie na odpowiednią długość, nawiercic dziury pod śruby i przez otwory wzmacniające w podporze od Ascony/Manty wkładamy śruby mocujące i przykręcamy do budy auta
2) śruba mocująca drążek panharda - stabilizator za mostem - jest z drugiej strony (odwrotnie w porównaniu do Kadettowego mostu) - należy ją wykręcić i przełożyć na dobrą/właściwą stronę
3) reszta pasujebez przeróbek - mocowania amorów, miejsca ułożenia sprężyn itd...

w poniedziałek postaram się zrobić fotki poglądowe i rozrysuje co i jak, a potem wrzuce tutaj :)
"§1.3. Korzystanie z forum to przywilej, a nie prawo!"

Awatar użytkownika
adam
Posty: 168
Rejestracja: 22 czerwca 2007, 21:50
Lokalizacja: lodz

Postautor: adam » 22 czerwca 2007, 21:53


Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 22 czerwca 2007, 21:57

Kadetta B Coupe Rallye 1.1 SR!

Awatar użytkownika
kogan77
Posty: 357
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
Marka: Opel
Silnik: 1.8 S
Rok produkcji: 1976
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontaktowanie:

Postautor: kogan77 » 22 czerwca 2007, 22:21


Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 22 czerwca 2007, 23:59

Kadetta B Coupe Rallye 1.1 SR!

Awatar użytkownika
Mrozu
Posty: 287
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 22:36
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Mrozu » 23 czerwca 2007, 07:55


Awatar użytkownika
Flave
Posty: 302
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 17:29
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Flave » 23 czerwca 2007, 10:29


Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 23 czerwca 2007, 10:45

Flave, czyli lewy prawy gwint na drążku skrucany lub rozkręcany?? ja będe miał -50 hmm???
Kadetta B Coupe Rallye 1.1 SR!

Awatar użytkownika
Flave
Posty: 302
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 17:29
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Flave » 23 czerwca 2007, 11:01

Dokladnie. Przy -50 az tak sie to w oczy nie rzuca...ale pobawic sie mozna :)

Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 23 czerwca 2007, 11:06

hmm to sie pobawie :-D ale gwint drobny zrobić trza żeby nie było przeskoków w której części ma byc śrubunek?
Kadetta B Coupe Rallye 1.1 SR!

Awatar użytkownika
Kaspadakis
Posty: 207
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 00:54
Marka: Opel
Silnik: 1.9NE
Rok produkcji: 1975
Gadu-Gadu: 4246222
Lokalizacja: LDZ

Postautor: Kaspadakis » 23 czerwca 2007, 11:21

Bierzesz pod uwage Pole powirzchni przekroju drazka dzielisz przez gestosc materialu z jakiego jest zrobiony calosc mnozysz przez dlugosc drazka w calach do tego dodajesz mase auta z dwojgiem pasarzerow kolem zapasowy i paliwem do pelna ( jesli masz LPG dodajesz mase butli i gazu ) pozniej dzielisz przez przelozenie glowne i mnozysz przez najwyzszy moment obrotowy 8)

:arrow: Zrob tak aby Ci bylo pozniej wygodnie regulowac :!: :!: :!:

Awatar użytkownika
icek
Posty: 264
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 17:11
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 77102
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: icek » 23 czerwca 2007, 15:11

Wszystko spoko ale...
most od Manty B jest szerszy ;/
Jak szerokie fele mieszczą się w nadkolach przy takim moscie?



Wróć do „Układ napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości