gruby most a skrzynia R25

Wszystko co dotyczy skrzyni biegów, mostów
Awatar użytkownika
kogan77
Posty: 357
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
Marka: Opel
Silnik: 1.8 S
Rok produkcji: 1976
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontaktowanie:

Re: gruby most a skrzynia R25

Postautor: kogan77 » 16 września 2015, 12:17

Od czego ta "oryginalna" flansza z krzyżakiem?
Mam krzyżak, ale na końcu wału - będzie się łączyć z mostem.
Od czego da się to pozyskać i pożenić z kompensacją od reksia?
Nie chcę brać od byle czego, aby potem spec od wałów marudził, że coś mogło być większe i od inszego niż jest, lub odwrotnie.
http://www.heliotrak.pl
No cóż..... konstruuję układy nadążne za słońcem.

Viva la fotovoltaika !!!!


brzozi78
Posty: 548
Rejestracja: 15 sierpnia 2013, 10:26
Marka: Ascona B Berlina
Silnik: 2.0 NE
Rok produkcji: 1981
Lokalizacja: CBY Solec

Re: gruby most a skrzynia R25

Postautor: brzozi78 » 16 września 2015, 21:34

Takie krzyżaki z flanszą mają tam gdzie wały robią. Jest to ,,standardowy,, element i nawiercony na wzór trójłapki. Są dostępne z kompensacją i bez. Ja za swój wał zapłaciłem koło 650zł i dałem krzyżak od rekorda i projekt.Odebrałem tak jak na zdjęciu, wyważony i z gwarancją

Awatar użytkownika
kogan77
Posty: 357
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 12:59
Marka: Opel
Silnik: 1.8 S
Rok produkcji: 1976
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie
Kontaktowanie:

Re: gruby most a skrzynia R25

Postautor: kogan77 » 17 września 2015, 06:52

Dobrze wiedzieć.
Mi pod Poznaniem fachura zakrzyczał 150 PLN z powierzonych elementów.
O wyważeniu i gwarancji nie wspominał :mrgreen:
http://www.heliotrak.pl
No cóż..... konstruuję układy nadążne za słońcem.

Viva la fotovoltaika !!!!



Wróć do „Układ napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości