Monza - nadmierny luz lewarka

Wszystko co dotyczy skrzyni biegów, mostów
Awatar użytkownika
cichy
Posty: 69
Rejestracja: 17 lipca 2007, 13:53
Marka: Opel
Silnik: Z20LET
Rok produkcji: 2003
Lokalizacja: Lubin

Monza - nadmierny luz lewarka

Postautor: cichy » 26 września 2009, 20:33

Lewarek zmiany biegów zanadto mi się rusza :-D

Czy to jest normalne :?:

Chodzi o ta blachę przez którą przechodzi lewarek, ona jest tylko do skrzyni przymocowana, czy nie powinna być też gdzieś do budy lub jakiegoś wspornika :?:



Div
Posty: 111
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 22:49
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Div » 27 września 2009, 00:57

Nie, powinna jedynie do skrzyni być przyczepiona. Dwa lata bo masz wyrypaną tulejke plastikową na dole drążka, lub gume łączącą drążek-skrzynia
NA CHOLERE DWA TEMATY!

Awatar użytkownika
cichy
Posty: 69
Rejestracja: 17 lipca 2007, 13:53
Marka: Opel
Silnik: Z20LET
Rok produkcji: 2003
Lokalizacja: Lubin

Postautor: cichy » 27 września 2009, 09:06

Rusza się blacha a nie drążek w blasze, tuleja jest dobra. Musze wjechać na kanał bo pewnie blacha jest poluzowana

Awatar użytkownika
Melins
Posty: 765
Rejestracja: 10 czerwca 2007, 13:31
Lokalizacja: Żagań[Sagan]
Kontaktowanie:

Postautor: Melins » 27 września 2009, 14:08

chyba trzeba dokręcić!
Kadetta B Coupe Rallye 1.1 SR!

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 27 września 2009, 16:19

to dziwne żeby ta blacha była tylko do strzyni przykręcona.
C20NET

Awatar użytkownika
Qbasslodz
Posty: 1213
Rejestracja: 12 marca 2008, 10:32
Lokalizacja: łódz

Postautor: Qbasslodz » 27 września 2009, 16:57

w kazdym getragu 240 jest takie rozwiązanie.z jednej strony przykrecone w pionie do skrzyni a z drugiej strony do blachy na ktorej zamontowany jest wybierak
mocowanie na popularnych srobach <m8> 4 sztuki.mozna przykrecic z gory<z kabiny> lub po złamaniu reki w 3 miejscach z dołu<od strony tunelu-nad skrzynią>

Awatar użytkownika
cichy
Posty: 69
Rejestracja: 17 lipca 2007, 13:53
Marka: Opel
Silnik: Z20LET
Rok produkcji: 2003
Lokalizacja: Lubin

Postautor: cichy » 05 października 2009, 09:40

próbowałem "wymacac" te śruby z góry, nietstey bez efektu, ręka za gruba lub otwór zbyt mały :oops: . Niebawem spróbuje z kanału.

Awatar użytkownika
Qbasslodz
Posty: 1213
Rejestracja: 12 marca 2008, 10:32
Lokalizacja: łódz

Postautor: Qbasslodz » 05 października 2009, 12:16

obawiam sie ze bez opuszczenia skrzyni w dół nie dasz rady....

Awatar użytkownika
Bocznica
Posty: 156
Rejestracja: 06 grudnia 2007, 14:56
Marka: Opel
Silnik: c24ne
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 7943108
Lokalizacja: Freie Stadt Danzig

Postautor: Bocznica » 05 października 2009, 22:12

Hehe kumplu,ktora opcje wybrales zkrzynia w dol,czy reka w gipsie???

Awatar użytkownika
Qbasslodz
Posty: 1213
Rejestracja: 12 marca 2008, 10:32
Lokalizacja: łódz

Postautor: Qbasslodz » 06 października 2009, 00:38

hihihihi

Awatar użytkownika
cichy
Posty: 69
Rejestracja: 17 lipca 2007, 13:53
Marka: Opel
Silnik: Z20LET
Rok produkcji: 2003
Lokalizacja: Lubin

Postautor: cichy » 05 listopada 2009, 08:39

Ostanio udało mi się problem rozwiązać - połowicznie. :roll:

Dostępu z góry nie ma ;( (ręka za gruba lub otwór zbyt mały :mrgreen: ).
Od doły jest całkiem niezłe dojście :neutral: i nawet da się kręcić śrubki :-D . Niestety jest pęknięty kawałek obudowy skrzyni (tylko ten fragment do którego jest mocowana podstawa drążka. nie było do czego przykręcać :neutral: Sprawę rozwiązał "drut: który owinął podstawę drążka i skrzynie biegów- tylna jej łapa (drut dość gruby który nagwintowałem i przykręciłem- wygląda jak U-klamra). Dopóki nie zmienie skrzyni nic więcej z tym nei robie, najważniejsze że już nic się nie rusza.

tak więc obyło się bez łąmania ręki.



Wróć do „Układ napędowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości