zlot OPEL-YOUNGTIMER

Awatar użytkownika
icek
Posty: 264
Rejestracja: 13 czerwca 2007, 17:11
Marka: Opel
Silnik: 1.2N
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 77102
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Postautor: icek » 06 lipca 2007, 19:57

Wybiera się ktoś ze śląska, którą droga najlepiej jechać?
Mobilizowany postępem korozji



Awatar użytkownika
Mrozu
Posty: 287
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 22:36
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Mrozu » 07 lipca 2007, 13:31

to o ktorej wyjezdzamy? :>

Awatar użytkownika
Marcin_CQP
Posty: 549
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 22:22
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Marcin_CQP » 08 lipca 2007, 02:32

ja mysle ze ekipa z Lodzi najlepiej powinna wyruszyc kolo 16ej, bo ja zawsze mam ten sam problem ze jak dojezdzam to jest juz ciemno i jak sie nakurwie to mam problem z rozlozeniem namiotu, a potem mi jakies pitki rzygaja do namiotu jeszcze :-D

Awatar użytkownika
Mrozu
Posty: 287
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 22:36
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Mrozu » 08 lipca 2007, 08:35

no ja tez uwazam ze 16 bylaby ok :) zdazylbym moze jeszcze w pt auto umyc :mrgreen:

Awatar użytkownika
Flave
Posty: 302
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 17:29
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Flave » 08 lipca 2007, 08:52

A nie da sie o 17? :roll:

do 16 to ja pracuje...

Awatar użytkownika
Mrozu
Posty: 287
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 22:36
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Mrozu » 08 lipca 2007, 13:36

no to w takim razie 17 :) teraz jeszcze pozostalo pytanie: gdzie? :P

Awatar użytkownika
Krisu
Posty: 277
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 10:53
Lokalizacja: z Łodzi

Postautor: Krisu » 09 lipca 2007, 12:09

Siema ja wczoraj wróciłem ze Skorzęcina ze swojego klubowego zlotu... proponuje Wam taką drogę :mrgreen:
- z Łodzi na Poddebice
- za Poddebicami w Wartkowicach na autostrade
- na autostradzie do zjazdu na Goline
- z Goliny na Słupce
- pare kilometrów za Słupcą w prawo na gniezno
- witkowo itd...

Mówie na Poddębice bo w piątek za nim dostaniecie się na autostrade w Emili to miną ze 2 godz...
A z tą Goliną to jest tak, że na pierwszym zjeździe po stacji Orlen uciekacie z autostrady(drogowskazy są)... Niby na drogowskazach jest napisane że na Konin to ostatni zjazd przed płatną ale nie przejmujecie się tym i lecicie dalej do zjazdu na Goline...
Jak będziecie juz skręcać na to Gniezno to może być jakaś tablica że objazd jest - już go nie ma więc jedziecie normalnie w strone Witkowa...

To tyle jak znacie tą trase to dobrze, a jak macie jakieś pytania to pytać ;)
Nowe części do wszystkich marek aut - ceny hurtowe - pisać gg, PW, meil...

Awatar użytkownika
Mrozu
Posty: 287
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 22:36
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Mrozu » 09 lipca 2007, 21:25


Awatar użytkownika
Marcin_CQP
Posty: 549
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 22:22
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Marcin_CQP » 10 lipca 2007, 09:52


Awatar użytkownika
Kaspadakis
Posty: 207
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 00:54
Marka: Opel
Silnik: 1.9NE
Rok produkcji: 1975
Gadu-Gadu: 4246222
Lokalizacja: LDZ

Postautor: Kaspadakis » 10 lipca 2007, 10:13

We don't drive fast, we just fly low !!!

Awatar użytkownika
Zaraj
Posty: 257
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 12:24
Marka: Opel
Silnik: C20XE
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 7828930
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Zaraj » 10 lipca 2007, 10:22


Awatar użytkownika
Krisu
Posty: 277
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 10:53
Lokalizacja: z Łodzi

Postautor: Krisu » 10 lipca 2007, 10:25

Kaspadakis, ma racje - jest zjazd w białej... a korki na Zgierskiej nieraz są do wieczora - mieszkam na radogoszczu to widze :roll:

No ja teraz jak jechałem w sobote to w 1,5 godz :mrgreen: no ale spieszyłem się co by nie wypili mi wszystkiego piwa :P - średnia 150km/h...
Nowe części do wszystkich marek aut - ceny hurtowe - pisać gg, PW, meil...

Awatar użytkownika
Forest
Posty: 246
Rejestracja: 12 czerwca 2007, 11:42
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Forest » 10 lipca 2007, 11:32

przypominam że ustawiamy Kadzie po lewej stronie 'drogi' na "Orlej Górze", po prawej ustawiają się Ascony B ... Manty, Reksy, Commo, Senatory - wedle uznania :) (po prostu tych aut będzie mniej niż Kadettów i Ascon :) )

Pozdrawiam i do zobaczenia 8)
"§1.3. Korzystanie z forum to przywilej, a nie prawo!"

Awatar użytkownika
Szym
Posty: 247
Rejestracja: 21 czerwca 2007, 17:08
Marka: Opel
Silnik: 1.2N / C20ne
Rok produkcji: 1976 /1977
Gadu-Gadu: 4029512
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Postautor: Szym » 10 lipca 2007, 11:58

Spoko spoko Forest! ja bede od czwartku więc bede witał i pilował porządku ;)
Nie ważne gdzie jedziesz...Ważne żeby bokiem!

Awatar użytkownika
Zaraj
Posty: 257
Rejestracja: 14 czerwca 2007, 12:24
Marka: Opel
Silnik: C20XE
Rok produkcji: 1976
Gadu-Gadu: 7828930
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Postautor: Zaraj » 10 lipca 2007, 13:31

No i to się nazywa organizacja. :lol: Już się nie mogę doczekać. Został mi tylko mały, wielki próg do przeskoczenia i Kadzik będzie gotowy do drogi.

Apropos może ktoś z was pomoże. Wrzuciłem drugi silniczek i po złożeniu wszystkiego na włączonym silniku nie whodzą mi biegi. Koło zamachowe, parcza sprzęgła, docisk i skrzynia są te na których wcześniej jeździł. wchodzi tylko wsteczny ale już wypiąć go się nie da. I na wciśniętym sprzęgle auto jedzie. Tarcza jest założona prawidłowo, nawet wymieniłem docisk, bo myślałem, że to jego wina i nic. Łożysko oporowe jest dobre i łapa prawidłowo założona. Linka sprzęgła podkręcona na maksa. Nie wiem co jeszcze mogę zrobić. Czyżby mimo skręconej linki na max jeszcze może być za długa?

Pozdrawiam



Wróć do „Zloty i spotkania”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości