Jak zwykle chciałbym was zaprosić na imprezę na torze poznań .Uprzedzając pytania i wyręczając w czytaniu regulaminu tych którzy go nie przeczytali przypomnę tylko że nie trzeba mieć wcale auta przygotowanego do sportu .Regulamin przewiduje podział na klasy uwzględniając auta totalnie seryjne jak i takie przygotowane do ścigania. Oczywiście jest też podział ze względu na datę produkcji. Także bez obaw że ktoś swoim klasycznym oplem z silnikiem 1200 będzie musiał się mierzyć z bmw e30 is.
http://www.youngtimerparty.pl/
4 runda Youngtimer party.
Re: 4 runda Youngtimer party.
Zabawiłbym się, jakbym nie miał tak daleko. Pozostają mi tylko imprezy w stylu Classicauto Cup - niby fajne, ale organizatorzy chyba pozamieniali się na głowy nie powiem z czym...
Do dziś wspominam, gdy podczas startów moją Alfą Romeo 33 z 1988 roku (1712 ccm, 118 KM) byłem w jednej KLASIE (nie mówiąc o grupie) z Peugeotem 306 GTI-6 z 1996 roku (1998 ccm, 167 KM). A to tylko jeden z wielu przykładów. Żeby cokolwiek ugrać w klasie aut seryjnych, trzeba by kupić samochód specjalnie pod te zawody - możliwie jak najnowszy, byleby jednocześnie zmieścić się w ramach wiekowych, które nie są zbyt ścisłe.
Jak dla mnie, miejsce dla samochodów wyprodukowanych po 1995 r. jest na jakichś kjs-ach, nie imprezach Z ZAŁOŻENIA przeznaczonych dla klasyków. Obecnie w grupie "youngtimer" rywalizują samochody z 1988 r. na równi z tymi z 1998... Nawet laik wie, jaka przepaść technologiczna jest między takimi autami. Taka mała dygresja odnośnie Twoich dwóch ostatnich zdań
Do dziś wspominam, gdy podczas startów moją Alfą Romeo 33 z 1988 roku (1712 ccm, 118 KM) byłem w jednej KLASIE (nie mówiąc o grupie) z Peugeotem 306 GTI-6 z 1996 roku (1998 ccm, 167 KM). A to tylko jeden z wielu przykładów. Żeby cokolwiek ugrać w klasie aut seryjnych, trzeba by kupić samochód specjalnie pod te zawody - możliwie jak najnowszy, byleby jednocześnie zmieścić się w ramach wiekowych, które nie są zbyt ścisłe.
Jak dla mnie, miejsce dla samochodów wyprodukowanych po 1995 r. jest na jakichś kjs-ach, nie imprezach Z ZAŁOŻENIA przeznaczonych dla klasyków. Obecnie w grupie "youngtimer" rywalizują samochody z 1988 r. na równi z tymi z 1998... Nawet laik wie, jaka przepaść technologiczna jest między takimi autami. Taka mała dygresja odnośnie Twoich dwóch ostatnich zdań
- baro
- Posty: 556
- Rejestracja: 13 listopada 2012, 22:24
- Marka: opel
- Silnik: 2,0 cih
- Rok produkcji: 1981
- Gadu-Gadu: 59128
Re: 4 runda Youngtimer party.
jak zbuduje ascone moim marzeniem jest wyjazd na tor!!!!
Re: 4 runda Youngtimer party.
jest na jakichś kjs-ach, nie imprezach Z ZAŁOŻENIA przeznaczonych dla klasyków.
Re: 4 runda Youngtimer party.
Na pewno w tym roku impreza też wystartuje mimo że z roku na rok jest coraz trudniej. Regulamin nadal skonstruowany jest w ten sposób żeby promować auta starsze i bardziej oryginalne , więc łopatologicznie wygląda to tak: jeżeli na imprezę zgłosi się odpowiednia ilość aut z klasy A , to klasa B może w ogóle nie powstać. A to że zgłaszają się młodsze samochody jest rzeczą niezależną od nas.Były też plany na ten rok zmian w przepisach KJS które umożliwiły by nam na tzw. powrót do korzeni. Niestety PZM-otowski beton raczej nas nie uszczęśliwi i wszystko zostanie jak było.
Jednak jak co roku namawiam was na zgłoszenie się i udział w tej imprezie. Wkrótce podam terminy imprezy na ten rok.
Jednak jak co roku namawiam was na zgłoszenie się i udział w tej imprezie. Wkrótce podam terminy imprezy na ten rok.
-
- Posty: 84
- Rejestracja: 25 maja 2011, 19:00
- Marka: opel
- Silnik: 1.2+1L.
- Rok produkcji: 1973
- Gadu-Gadu: 0
- Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Re: 4 runda Youngtimer party.
W tym roku YTP niestety nie będzie ,na rzecz Truck Day
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość