Strona 1 z 1
ułańska, a raczej niemiecka fantazja :D
: 21 stycznia 2008, 22:21
autor: Jumper
z tego co zrozumialem to turbina garett t2
: 21 stycznia 2008, 23:38
autor: MichaU
niezła wydumka
czy to jest nadal zasilane gaźnikiem? i jak oni to zestroili ze to jeździ?
P.S. masz gdzieś adres stronki na której to znalazłeś?
: 21 stycznia 2008, 23:47
autor: adasko
wlasnie podaj stronke bo sam jestem ciekawy
ciekawe jak taka OHV ka jezdzi
: 22 stycznia 2008, 10:22
autor: Jumper
: 22 stycznia 2008, 20:35
autor: Javka
MichaU dlaczego pytasz jak to zestroili?? Taki silnik nie moze miec turbiny?
: 22 stycznia 2008, 21:43
autor: MichaU
Javka, poprostu byłem ciekaw jak sie steruje dawką paliwa przy silniku turbo na gaźniku ale już zasięgnąłem informacji w odpowiednich źródłach i wiem o co kaman
: 23 stycznia 2008, 20:20
autor: Javka
Ale ja się pytałem poważnie bo ja się nie znam
: 23 stycznia 2008, 20:32
autor: bajcik
a co tu ustawiać? Zrobić w całym zakresie bogatą mieszankę i tyle
: 23 stycznia 2008, 21:22
autor: MichaU
Javka, taki silnik moze mieć turbine tylko byłem ciekaw jak zrobić żeby przy wyższych obrotach jak turbina już ładnie dmucha mieszanka nie była zbyt uboga. Teraz już wiem ze wystarczy zwiększyć ciśnienie w komorze pływakowej tak zeby rosło razem z ciśnieniem na turbinie. Po prostu bez turbo ciśnieniem w komorze "steruje" powietrze wpadające przez filtr a przy turbo musiałoby sterować powietrze wychodzące z turbiny i tyle. To tak w telegraficznym skrócie. Mam nadzieje że nic nie poplątałem.
bajcik, jak ustawisz na tyle bogatą mieszankę zeby była dobra przy maksymalnych obrotach to na wolnych będzieasz go zalewać a jak wyregulujesz na wolnych tto braknie Ci paliwa jak turbina sie pożądnie rozkręci. W końcu dawka paliwa powinna chyba rosnąć razem z dawką powietrza tak żeby stosunek powietrze/benzyna był mniej wiecej stały. Tak mi sie wydaje ale może znasz sie na tym lepiej, a ja sie myle to mnie popraw.
: 23 września 2008, 11:57
autor: tomas