ułańska, a raczej niemiecka fantazja :D

Awatar użytkownika
Jumper
Posty: 337
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 13:11
Lokalizacja: Łódź

ułańska, a raczej niemiecka fantazja :D

Postautor: Jumper » 21 stycznia 2008, 22:21

z tego co zrozumialem to turbina garett t2





Awatar użytkownika
MichaU
Posty: 102
Rejestracja: 15 sierpnia 2007, 17:21
Lokalizacja: Pabianice k/Łodzi

Postautor: MichaU » 21 stycznia 2008, 23:38

niezła wydumka :-D czy to jest nadal zasilane gaźnikiem? i jak oni to zestroili ze to jeździ?


P.S. masz gdzieś adres stronki na której to znalazłeś?
Gdyby bóg preferował przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach :-D

adasko
Posty: 27
Rejestracja: 21 czerwca 2007, 11:18
Lokalizacja: wawa

Postautor: adasko » 21 stycznia 2008, 23:47

wlasnie podaj stronke bo sam jestem ciekawy :) ciekawe jak taka OHV ka jezdzi ;)
Kadett B 1.2 1969
Jak komus sie plotaja jakies czesci do B to czekam na kontakt ;)

Awatar użytkownika
Jumper
Posty: 337
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 13:11
Lokalizacja: Łódź

Postautor: Jumper » 22 stycznia 2008, 10:22

Loża Szyderców !!!

Awatar użytkownika
Javka
Posty: 323
Rejestracja: 16 czerwca 2007, 16:16
Marka: Opel
Silnik: 1.6S i 2.0D
Rok produkcji: 1981 i 1980
Gadu-Gadu: 5558480
Lokalizacja: Siercza / Wieliczka
Kontaktowanie:

Postautor: Javka » 22 stycznia 2008, 20:35

MichaU dlaczego pytasz jak to zestroili?? Taki silnik nie moze miec turbiny?
14.04.2007 -A-S-C-O-N-A- 1.6S

Awatar użytkownika
MichaU
Posty: 102
Rejestracja: 15 sierpnia 2007, 17:21
Lokalizacja: Pabianice k/Łodzi

Postautor: MichaU » 22 stycznia 2008, 21:43

Javka, poprostu byłem ciekaw jak sie steruje dawką paliwa przy silniku turbo na gaźniku ale już zasięgnąłem informacji w odpowiednich źródłach i wiem o co kaman :)
Gdyby bóg preferował przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach :-D

Awatar użytkownika
Javka
Posty: 323
Rejestracja: 16 czerwca 2007, 16:16
Marka: Opel
Silnik: 1.6S i 2.0D
Rok produkcji: 1981 i 1980
Gadu-Gadu: 5558480
Lokalizacja: Siercza / Wieliczka
Kontaktowanie:

Postautor: Javka » 23 stycznia 2008, 20:20

Ale ja się pytałem poważnie bo ja się nie znam ;(
14.04.2007 -A-S-C-O-N-A- 1.6S

Awatar użytkownika
bajcik
Posty: 492
Rejestracja: 19 czerwca 2007, 09:25
Lokalizacja: centrum
Kontaktowanie:

Postautor: bajcik » 23 stycznia 2008, 20:32

a co tu ustawiać? Zrobić w całym zakresie bogatą mieszankę i tyle :)
C20NET

Awatar użytkownika
MichaU
Posty: 102
Rejestracja: 15 sierpnia 2007, 17:21
Lokalizacja: Pabianice k/Łodzi

Postautor: MichaU » 23 stycznia 2008, 21:22

Javka, taki silnik moze mieć turbine tylko byłem ciekaw jak zrobić żeby przy wyższych obrotach jak turbina już ładnie dmucha mieszanka nie była zbyt uboga. Teraz już wiem ze wystarczy zwiększyć ciśnienie w komorze pływakowej tak zeby rosło razem z ciśnieniem na turbinie. Po prostu bez turbo ciśnieniem w komorze "steruje" powietrze wpadające przez filtr a przy turbo musiałoby sterować powietrze wychodzące z turbiny i tyle. To tak w telegraficznym skrócie. Mam nadzieje że nic nie poplątałem.

bajcik, jak ustawisz na tyle bogatą mieszankę zeby była dobra przy maksymalnych obrotach to na wolnych będzieasz go zalewać a jak wyregulujesz na wolnych tto braknie Ci paliwa jak turbina sie pożądnie rozkręci. W końcu dawka paliwa powinna chyba rosnąć razem z dawką powietrza tak żeby stosunek powietrze/benzyna był mniej wiecej stały. Tak mi sie wydaje ale może znasz sie na tym lepiej, a ja sie myle to mnie popraw.
Gdyby bóg preferował przedni napęd to chodzilibyśmy na rękach :-D

tomas
Posty: 75
Rejestracja: 04 października 2007, 18:20
Marka: opel kadett c limo 1200s
Silnik: 1200s
Rok produkcji: 1977
Lokalizacja: wrocław

Postautor: tomas » 23 września 2008, 11:57




Wróć do „Foto&Video”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości